۱۵ میلیارد تومان از بدهی شرکت ایران ایر به بیمه ما باقی مانده است/ شرکت بیمه ما ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اجرایی کرده است

15 میلیارد تومان از بدهی شرکت ایران ایر به بیمه ما باقی مانده است/ شرکت بیمه ما ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اجرایی کرده است

مدیرعامل شرکت بیمه ما اعلام کرد که شرکت هواپیمایی ایران ایر مبلغی از حق بیمه را پرداخت کرده ، بخشی از بدهی با خسارت وارده تهاتر شده و نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان از بدهی شرکت هواپیمایی ایران ایر به شرکت بیمه ما باقی مانده است .

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، حجت بهاری فر در گفت و گو با چابک‌آنلاین ضمن بیان اینکه تاکید بیمه ما همواره برروی توسعه بیمه نامه های زندگی بوده است گفت:  شرکت بیمه ما در دوسال گذشته در زمینه بیمه نامه های زندگی به دستاوردهای خوبی رسیده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته در حدود 2 هزار شبکه فروش در قالب آیین نامه 54 آموزش دیده و کار را شروع کرده و نزدیک به 1400 نفر کد گرفته و فعالیت خودرا شروع کرده اند.

مدیرعامل شرکت بیمه ما اظهارکرد: محصول جدیدبیمه نامه های عمرو سرمایه گذاری شرکت بیمه ما که به تازگی رونمایی شده در کنارفروش بیمه نامه های زندگی ، بیمه درمان تکمیلی هم پوشش خواهد داد هم برای پوشش های دونفره و هم برای خانواده کسی که بیمه نامه زندگی را به نام خود خریداری کرده است.

بهاری فر در خصوص بدهکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) به شرکت بیمه ما اینگونه توضیح داد: در سال گذشته پرتفوی شرکت هواپیمایی ایران ایر که یکی از بزرگترین ایرلاین های کشور است را بعد از 37 سال از بیمه ایران گرفتیم ولی ایران ایربه دلیل کمبود منابع نتوانست حق بیمه خودرا پرداخت کند.

وی افزود: هدف در شرکت بیمه ما تامین منافع تمامی ذینفعان است و شرکت ایران ایر به دلیل مشکلاتی که دارد نمی تواند حق بیمه را به موقع پرداخت کند در نتیجه قرارداد درامسال تمدید نشد.

مدیرعامل شرکت بیمه ما ضمن بیان اینکه هرگز موفقیت همکاران خودرا تحت تاثیر یک پرتفو قرارنخواهد داد، تصریح کرد: برای گرفتن هرپرتفو باید به اثراتی که بر سود و زیان شرکت و منافع ذینفعان  می گذارد توجه کرد بیمه نامه ای که با تمدید آن برای شرکت بدهکاران ایجاد شود به نفع هیچ کسی نخواهد بود.

بهاری فر ادامه داد: در حال حاضر با پیگیریهایی که صورت گرفته مبلغی از حق بیمه  به شرکت پرداخت شده و بخشی از قرارداد هم به علت خسارتی که ایجاد شده تهاتر می شود و نزدیک به 15 میلیارد تومان ازمبلغ  قرارداد باقی مانده است.

وی اظهارکرد: شرکت بیمه ما کمترین بدهکاران را درصنعت بیمه دارد و جزء سه شرکت برتر کشور است و خیلی از موفقیت های شرکت به دلیل انگیزه قوی نیروهای جوان شرکت است .

مدیرعامل شرکت بیمه بیان کرد: در پایان سال 96 موضوع ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را در شرکت بیمه ما اجرایی کرده  وبا حدود 13 نفر از مدیران پیشکسوت خداحافظی کرده و از نیروهای جوانی  که موجود بوده و از دانش و انرژی خوبی برخوردار بودند استفاده شده است.

بهاری فربا بیان اینکه 97 درصد پیش بینی بودجه سال 98 در 6 ماهه نخست سال تحقق یافته است گفت: بودجه شرکت مجددا تعدیل مثبت داده شده و قطعا امسال جزء شرکت های بالای هزار میلیارد تومان خواهیم بود. 

وی بیان کرد: در دوسال اخیر در زمینه آموزش نیروها عملکرد مثبتی داشته ودر 9 ماهه اخیر حدود 17800 ساعت نفر برای آموزش شبکه فروش و 15 هزار ساعت نفر برای کارکنان شرکت کلاس گذاشته شد که نتایج خوبی هم داشته است .

مدیرعامل شرکت بیمه ما در زمینه فعالیت شرکت متبوع خود دراستان ها گفت: درحال حاضر به طور تقریبی در تمام استان ها واحد اجرایی فعال وجود داردو در بعضی از استان ها به جز مرکز استان در بقیه شهرها هم شعب شرکت فعال هستند.

بهاری فر عنوان کرد: طبق آمارنه ماهه شرکت رشد استان ها خوب بوده و الان بیش از 50 درصد واحدهای اجرایی از برنامه پیش بینی شده جلوتر هستند و 82 درصد فروش شرکت مربوط به شبکه فروش است.

وی ادامه داد: در حال حاضروابستگی شرکت به پرتفوی سهامداری به دلیل افزایش حجم سایر پرتفو ها بسیار کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت بیمه ما در خصوص حضور کمرنگ شرکت بیمه ما درزمینه بیمه نامه انرژی گفت: بیمه نامه انرژی یک بیمه نامه بسیار تخصصی است که نیاز به نیروهای توانمندی دارد که درشرکت بیمه ما دپارتمان مربوط به انرژی راه اندازی شده است.

بهاری فر افزود: بیمه نامه های انرژی به دلیل  نیاز به سرمایه بالا باید پوشش اتکایی مناسب داشته باشند در سال های گذشته ارتباط خوبی با بیمه گران اتکایی خارجی داشتیم  که قراردادهای مستقیم هم منقعد شده بود و به سمت بیمه نامه های انرژی حرکت کرده بودیم.

وی بیان کرد: به دلیل مشکلات پیش آمده در کشور، شرکت های بیمه گر خارجی قرارداد خود را ادامه ندادند و بیمه ما مجددا در بخش پوشش اتکایی دچار مشکل شد بیشتر قراردادهای انرژی به صورت کنسرسیوم انجام می گیرد و در کنسرسیوم هم شرکت های محدودی هستند که شرکت بیمه ما هم قرار است به زودی به کنسرسیوم وارد شود .

مدیرعامل شرکت بیمه ما گفت: شرکت یک برنامه افزایش سرمایه در سال جاری دارد که بتواند  سهم نگهداری خود را افزایش داده وقبولی اتکایی بگیرد به شدت به دنبال گرفتن بیمه نامه های انرژی هستیم به خصوص از طریق بانک ملت که جدیدا یک تفاهم نامه ای را با شرکت نفت برای پرداخت تسهیلات منعقد کرده است.

ارسال نظر