شناسه خبر : 9131

کمیته تخصصی بیمه اجتماعی در شهرستان میامی تشکیل می‌شود

کمیته تخصصی بیمه اجتماعی در شهرستان میامی تشکیل می‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان، خواستار تشکیل کمیته تخصصی بیمه اجتماعی در شهرستان میامی شد و گفت: باید بررسی کنیم که چرا با وجود مزایای زیادی که عضویت در صندوق بیمه برای کشاورزان و روستائیان دارد، هنوز افراد زیادی خود را نزد صندوق بیمه نکرده‌اند.

به گزارش چابک‌آنلاین، مهدی صمیمیان در دیدار با مدیر صندوق در استان سمنان افزود: با توجه به پرداخت دو سوم حق بیمه کشاورزان و روستاییان توسط دولت، لازم است از تمام ظرفیت های ممکن برای برخورداری روستاییان از این خدمت استفاده شود.

محمد فرزاد، مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان هم در این دیدار گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در جهت بهره‌مندی کشاورزان، روستائیان و عشایر از بیمه اجتماعی ارائه خدمت می کند.

وی گزارشی از عملکرد صندوق در استان سمنان ارائه کرد و افزود: بیشترین تعداد افرادی که هنوز بیمه نشده اند، در شهرستان میامی هستند و پیشنهاد می شود از ظرفیت های استانداری برای بررسی علت این امر استفاده شود.

برگزاری جلسات با بخشداران، آموزش دهیاران در خصوص بیمه اجتماعی روستائیان و همچنین نصب بنر با موضوع مزایای بیمه از محل بودجه دهیاری‌ها در تمامی روستاها از دیگر تصمیمات این دیدار بود.

ارسال نظر