شناسه خبر : 8626

۹۷۲۶ بیمه شده جدید در استان زنجان ثبت شد

۹۷۲۶ بیمه شده جدید در استان زنجان ثبت شد

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ۹ هزار و ۷۲۶ بیمه شده جدید در سازمان تامین اجتماعی استان زنجان ثبت شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، مسعود علیاری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل تامین اجتماعی زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان هر ماه ۴۰۰ نفر بازنشسته می شوند، گفت: در استان زنجان بیش از ۴۳ هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند و از خدمات درمانی و خدماتی سازمان تامین اجتماعی استفاده می کنند. 

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در سالجاری بیش از ۱۴ هزار کارگاه فعال شده است، گفت: سازمان تامین اجتماعی در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را با کار فرمایان دارد. 

علیاری به طرح بخشودگی جرایم اشاره کرد و یادآور شد: طرح بخشودگی جرایم مربوط به کارگاه های خوش حساب است و کارگاهی که از طریق بانک ها تملک می شود و کارگاه های ورشکسته، مشمول طرح بخشودگی جرایم قرار نمی گیرد. 

وی ابراز کرد: از سال گذشته کارگاه تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده و سازمان تامین اجتماعی همکاری لازم را با کار فرمایان دارد. 

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه با بخشودگی جرایم اشتغال در استان زنجان تقویت شده است، گفت: با بخشودگی جرایم ۹ هزار و ۷۲۶ بیمه شده جدید در استان زنجان ثبت شده است. 

علیاری به بیمه بیکاری در استان زنجان اشاره کرد و افزود: سال گذشته سه هزار و ۲۷۳ نفر بیمه بیکاری دریافت می کردند که امسال به سه هزار و ۳۱۵ نفر رسیده است.

ارسال نظر