شناسه خبر : 8427

تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی به بیش از ۴۳ میلیون نفر رسید

تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی به بیش از ۴۳ میلیون نفر رسید

براساس آخرین آمار احصا شده سازمان تأمین اجتماعی، تعداد بیمه شدگان این سازمان تا پایان سه ماهه اول سال جاری از مرز ۴۳ میلیون نفر عبور کرده و به ۴۳ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۶۱۸ نفر رسیده است.

به گزارش چابک آنلاین، براساس گزارش منتشر شده از سوی دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تأمین اجتماعی تا پایان خرداد ۹۸ به ۱۴ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۳۹۸ نفر رسیده است. این شاخص آماری در پایان سال گذشته ۱۴ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۹۳ نفر بود.

همچنین تعداد بیمه شدگان تبعی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی از ۲۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۷۸۵ نفر در پایان سال ۹۷ به ۲۲ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۹۳۰ نفر در پایان خرداد ۹۸ رسیده است.

برهمین اساس تعداد مستمری بگیران اصلی سازمان تأمین اجتماعی در پایان خرداد ماه سال جاری ۳ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۴۲۹ نفر هستند که این شاخص آماری در پایان سال گذشته ۳ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۱۰۱ نفر بود. همچنین تعداد پرونده‌های مستمری این سازمان تا پایان خرداد ۹۸ به ۲ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۱۸۲ فقره رسیده است. این شاخص نیز در پایان سال گذشته تعداد ۲ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۶۵۳ فقره بوده است.

تعداد مستمری بگیران تبعی نیز از ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۶۹۸ نفر در پایان اسفند ۹۷ به ۲ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۸۶۱ نفر تا پایان خرداد ۹۸ رسیده است.

ارسال نظر