شناسه خبر : 6632

۱۰۸میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان مرکزی پرداخت شد

۱۰۸میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان مرکزی پرداخت شد

مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: ۱۰۸میلیارد و ۳۲۸میلیون ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت این استان از ابتدای سال جاری تا کنون پرداخت شده است.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، «محمد رضا جیریایی» روز چهارشنبه افزود: ۷۷ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال بابت مطالبات موسسات بخش دولتی و ۳۰ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال بابت مطالبات موسسات بخش خصوصی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: ۵۸ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال در بخش دولتی به دانشگاه علوم پزشکی اراک و ۱۰ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال نیز به دانشکده های ساوه و خمین پرداخت شده است.
مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی اظهار داشت: از مجموع مبلغ پرداختی در بخش خصوصی ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به داروخانه های طرف قرارداد، ۲میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال مراکز پاراکلینیک و ۲ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال در بخش پزشکان طرف قرارداد پرداخت و هزینه شده است.
جیریایی خاطر نشان کرد: ۷۹۶ میلیارد ریال برای تسویه مطالبات درمانگاه های خصوصی، خیریه و بیمارستان های خصوصی و یک میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال به مراکز تامین اجتماعی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: با پرداخت این منابع مالی، مطالبات موسسات طرف قرارداد بخش دولتی و خصوصی بیمه سلامت استان مرکزی تا پایان فروردین ماه امسال تسویه شده است.
مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی افزایش رضایتمندی موسسات و بیمه شدگان طرف قرارداد بیمه سلامت را از برنامه های این اداره کل عنوان کرد و گفت: امید است با پرداخت به موقع مطالبات، رضایتمندی موسسات و بیمه شدگان در سال جاری بیش از پیش فراهم شود.

بیش از ۹۷ درصد از موسسه های درمانی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و داروخانه استان با این اداره کل طرف قرارداد است.

ارسال نظر