شناسه خبر : 39271

بیمه سامان پیشتاز در ارائه بیمه درمان تکمیلی خانواده

بیمه سامان، تامین کننده آرامش و اطمینان

بیمه سامان، تامین کننده آرامش و اطمینان

امروزه تأمین هزینه های درمانی یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از افراد جامعه با آن درگیر هستند و از سوی دیگر هزینه‌های درمانی همواره رو به افزایش بوده و بیمه‌هایی مانند تامین اجتماعی یا سازمان بیمه سلامت به تنهایی قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیستند.

به گزارش چابک آنلاین، به ‌طور معمول بیمه گران پایه، هزینه های خدمات درمانی را تا میزان محدودی پوشش می دهند و به همین دلیل بیمه شدگان باید هزینه مازاد بر سهم بیمه پایه را شخصا پرداخت کنند.

در حقیقت، میزان سهم خسارت پرداختی بیمه‌های پایه در مراکز خصوصی و غیردولتی برای هزینه‌های درمانی و عدم پوشش یک سری از خدمات بیمارستانی و پاراکلینیکی از سوی بیمه گران پایه باعث شده تا تهیه بیمه نامه درمان تکمیلی به یکی از نیازهای اساسی هر فرد تبدیل شود.

درحال حاضر محصول بیمه درمان تکمیلی به صورت گروهی از سوی بیشتر شرکت های بیمه ای با پوشش ها و تعرفه های متنوع ارائه می شود.

این بیمه هزینه‌های مختلف خدمات درمانی مانند انواع بستری ها، جراحی های عمومیو تخصصی، زایمان، درمان نازایی و ناباروری، آزمایشات تشخیصی- پزشکی، دندانپزشکی و ... را تا سقف تعهد مندرج در بیمه نامه تحت پوشش قرار می‌دهد.

پوشش های گسترده و کامل بیمهنامه درمان تکمیلی در مقایسه با بیمه های پایه، این محصول را به یکی از بیمه های پرطرفدار در کشور تبدیل کرده و تقریبا اغلب سازمان ها، شرکت ها و کارگاه ها این بیمه را برای کارکنان خود تهیه می کنند.

2

بیمه درمان تکمیلی خانواده سامان

اما با توجه به این که بیمه درمان تکمیلی غالبا به صورت گروهی ارائه می شود، تمامی افراد مانند مشاغل آزاد، زنان خانه دار و ... نمی‌توانند از طریق ارگان ها یا سازمان ها بیمه درمان تکمیلی گرئهی را تهیه کنند.

درهمین راستا شرکت بیمه سامان از سال 1396 اقدام به ارائه "بیمه درمان تکمیلی خانواده " برای مشتریان خود کرده است.

بیمه نامه درمان تکمیلی خانواده شرکت بیمه سامان این قابلیت را دارد که حتی برای یک نفر صادر شود و تمامی افراد می‌توانند خود را تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی این شرکت قرار دهند اما در صورتی که تعداد بیمه شدگان هر بیمه نامه درمان خانواده حداقل به 3 نفر برسد از 15 درصد تخفیف حق بیمه برخوردار می شوند.

ناگفته نماند که بیمه‌نامه درمان تکمیلی خانواده (انفرادی) شرکت بیمه سامان، شامل همان پوشش‌های بیمه‌های تکمیلی گروهی می شود که البته میزان حق بیمه آن متناسب با طرح انتخابی بیمه گذار بستگی دارد به طوری که هر چقدر طرح مورد نظر با سقف تعهدات بالاتری انتخاب شود مبلغ حق بیمه آن نیز به تبع آن بیشتر خواهد شد.

نکته حائز اهمیت در خصوص بیمه های درمان تکمیلی خانواده شرکت بیمه سامان این است که ارائه پوشش برای افراد فاقد بیمه پایه که در گذشته میسر نبود با حذف الزام داشتن بیمه پایه، و با پرداخت 18 درصد حق بیمه اضافی شرایط خرید این بیمه نامه مهیا شده است.

از سوی دیگر شرکت بیمه سامان برای رفاه حال مشتریان خود شرایط پرداخت اقساطی حق بیمه را در بیمه نامه درمان تکمیلی خانواده (انفرادی) فراهم کرده اما در صورتی که بیمه گذار حق بیمه خود را نقدا" پرداخت نماید از 10 درصد تخفیف ویژه نیز برخوردار می شود.

در حال حاضر شرکت بیمه سامان " بیمه درمان تکمیلی خانواده (انفرادی)" را در قالب چهار طرح " عقیق، سرو، سپیدار و افرا" ارائه می کند.

شرکت بیمه سامان، بیمه درمان تکمیلی خانواده (انفرادی) را برای مشتریان خود از بدو تولد تا سن 60 سالگی تمام، با یک نرخ و حق بیمه یکسان عرضه می نماید و در صورتی که فرد متقاضی بین 61 تا 70 سال تمام سن داشته باشد مبلغ حق بیمه وی مشمول 50 درصد اضافه نرخ خواهد شد.

در ضمن شرکت بیمه سامان برای مشتریان وفادار خود که قبل از رسیدن به سن 70 سال تمام طی چند سال بطور مداوم نزد این شرکت پوشش بیمه درمان خانواده داشته باشند پس از رسیدن به سن 71 سالگی نیز (مشروط به عدم وقفه در تمدید بیمه نامه ها) امکان ارائه پوشش بیمه درمان تکمیلی خانواده (انفرادی) را تا سن 75 سال تمام فراهم کرده است.

باید توجه داشت که یکی دیگر از مزیت های بیمه های تکمیل درمان شرکت بیمه سامان، وجود شرکت درمانت به عنوان مرکز پرداخت خسارت بیمه های درمان این شرکت است به نحوی که اعلام و دریافت خدمات خسارت را برای بیمه گذاران تسهیل کرده و همچنین امکان ثبت خسارت به صورت آنلاین را برای تمامی بیمه شدگان فراهم کرده است.

ناگفته نماند که شرکت بیمه سامان جهت رفاه و دسترسی آسان بیمه گذاران خود به خدمات درمانی مطلوب با مراکز درمانی بسیاری در نقاط مختلف کشور قرارداد منعقد کرده است و در صورتی که ندرتا" مرکز درمانی مورد نظر بیمه شده در مراکز طرف قرارداد بیمه سامان نباشد، بیمه شده با ارائه مدارک مورد نیاز جهت ارزیابی خسارت به شرکت بیمه سامان، هزینه های خود را مطابق تعرفه های مصوب دریافت می کند.

 

 

ارسال نظر