شناسه خبر : 35588

سفر را سامان لازم است

سفری آسوده با بیمه‌نامه مسافرتی سامان

سفری آسوده با بیمه‌نامه مسافرتی سامان

سفر تجربه‌ای وصف ناپذیر است که شما را از برنامه‌های روزمره زندگی جدا کرده و کمک می کند که گاهی ریسک کنید، برنامه‌های خود را تغییر دهید و از یک پدیده تازه لذت ببرید.

به گزارش چابک آنلاین، با سفر از محدوده آشنای زندگی خود فاصله گرفته و وارد دنیای تازه ای می شویم، پا به دنیای ناشناخته هایی می گذاریم که هیجان و سرزندگی را در زندگی ما به جریان در می آورد.

شنا در دریا، پیمایش یک کوه، یا سوار بر موج های آبی دریا، دیدن ستارگان در کویر، اقامت در یک بنای تاریخی و خوردن غذاهای متنوع ، همگی پدیده هایی هستند که ما را از زندگی روزمره و تکرار مکررات جدا می کنند.

حادثه خبر نمی کند.!

اینکه یک سفر کاری باشد و یا تفریحی، تفاوتی ندارد، به هر حال خروج از منطقه آشنای زندگی، خطراتی را نیز با خود به همراه  دارد.

بیماری،سانحه، فوت یکی از همسفران، مفقود شدن مدارک شناسایی، از دست دادن پول،گم کردن چمدان و بسیاری از ریسک های پیدا و پنهان دیگر در هر سفر همراه افراد است.

بی شک، رخ دادن حادثه در یک سفرخارجی و نیاز داشتن به درمان در یک کشور ناآشنا، استرس های زیادی را به مسافر تحمیل می کند اما جدای از آن، هزینه های سنگین مالی بیماری در سفرهای خارجی نیز به خودی خود می تواند تنش هایی را برای هر فردی به دنیال داشته باشد.

اما چه باید کرد؟

پاسخ روشن و ساده است، "علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد"

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از حضور جدی شرکت های بیمه برای جبران خسارت های متعدد افراد در سفر های خارجی و داخلی مطلع نباشید و یا اطلاعات کمی از این پوشش بیمه ای داشته باشید.

یکی ازمحصولاتی که شرکت های بیمه‌ای کشور در راستای عمل به وظایف اجتماعی خود ارائه می کنند "بیمه نامه مسافرتی" است.

بیمه نامه ای که خسارت های بسیاری را جبران می کند، آنچنان که می توان گفت که  این بیمه نامه ، بهترین تضمین برای داشتن یک سفر امن است.

بیمه نامه مسافرتی در انواع مختلف داخلی، خارجی، انفرادی، خانوادگی، تک سفره، چند سفره و با تنوع پوشش های بالا ارائه می شود،  اما بی شک بهترین مزیت این بیمه نامه، پوشش خسارت های ناشی از بیماری، بستری درمان و دارو است.

photo_2023-07-12_10-09-07

بیمه مسافرتی چه خسارت‌هایی را پوشش می‌دهد؟

  • پرداخت هزینه‌های پزشکی و درمانی و بستری در بیمارستان
  • پرداخت هزینه‌های خرید دارو
  • پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی در سطح اولیه
  • بازگرداندن مسافر بیمار به کشور مبدا
  • پرداخت هزینه تاخیر در پرواز یا کنسل شدن آن
  • پرداخت هزینه گم کردن چمدان و همچنین مدارک شناسایی مسافر
  • پرداخت هزینه‌های مسافرت اقوام درجه یک فردی که در حادثه آسیب‌دیده
  • پرداخت هزینه بازگرداندن جسد متوفی به کشور مبدا در اثر حادثه‌ای که منجر به فوت وی شده

به بیان بهتر، می توان گفت که بیمه نامه مسافرتی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و هزینه‌های اضافی سفر را تا میزان مشخص شده در قرارداد جبران می کند و قیمت آن براساس همین پوشش ها و مدت مورد نظر،می تواند از یک هفته تا یکسال اجرایی شود.

جالب تر اینکه نرخ بیمه نامه مسافرتی بسیار مقرون به صرفه است و افراد در ازای پرداخت حق بیمه بسیار مناسب می توانند خدمات قابل توجهی را دریافت کنند.

دراین بین ، شرکت بیمه سامان مجموعه ای کامل از انواع پوشش های مورد نیاز مسافران را در بسته هایی با نرخ های مناسب ارائه می کند که تهیه آن هیچگونه محدودیت سنی ندارد.

این شرکت با تعداد بالایی از مراکز بیمارستانی و اورژانسی در دنیا طرف قرار داد بوده و از خدمات کمک رسانی بین المللی توسط شرکت Mideast استفاده می کند و حتی هزینه بستری و اقامت همراه بیمار را تحت پوشش قرار می دهد.

علاوه براین،افراد با تهیه بیمه نامه مسافرتی شرکت بیمه سامان از پشتیبانی شبانه روزی 24 ساعته توسط اپراتور فارسی زبان در هر نقطه از جهان برخوردار می شوند.

 

ارسال نظر