شناسه خبر : 34513

اختصاصی چابک آنلاین ؛

بیمه نامه‌های یونیت لینک سامان توسعه خواهد یافت

بیمه نامه‌های یونیت لینک سامان توسعه خواهد یافت

معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان، تنوع سبدهای سرمایه گذاری و ارائه پوشش‌های کامل بیمه‌ای در بخش امراض خاص را از جمله مزیت های مهم بیمه نامه‌های عمر و زندگی سامان برشمرد و اظهارداشت: ایجاد تسهیلات در فرآیند فروش و صدورآنلاین بیمه نامه‌های زندگی از طریق توسعه ساختاری و فراهم کردن امکانات برای شبکه فروش از برنامه های پیش روی بیمه سامان است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "شیما آراء"، عنوان کرد: بازدهی بیمه های عمر در صنعت بیمه همواره با بازارهای موازی مقایسه می شود درحالیکه بیمه گذاران با خرید بیمه‌نامه عمر اندوخته دار و تشکیل سرمایه، اندوخته های خرد خود را مدیریت می کنند و اگر بخواهند برای سرمایه گذاری به سمت بازارهای موازی بروند باید با سرمایه‌های بالاتری وارد شوند.

وی، تاکید کرد که بیمه های عمر تنها وجه سرمایه گذاری ندارند و یک مجموعه کاملی از سرمایه گذاری و پوشش های بیمه ای هستند، بنابراین افرادی که برای خرید  بیمه نامه عمر اقدام می کنند تنها دید سرمایه گذاری ندارند، بلکه می خواهند علاوه بر پوشش‌های بیمه‌ای از جنبه سرمایه گذاری این محصول هم استفاده کند.

معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان، ادامه داد: بنابراین بیمه نامه عمر این امکان را فراهم می کند تا افراد سرمایه های خرد خود را سرمایه گذاری و تقسیط کنند و هرزمان که تمایل داشتند آن را برداشت کنند.

وی، همزمان با برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، تاکید کرد که شرکت های بیمه‌ای به عنوان یک نهاد مالی باید از متخصصین و مشاورین سرمایه گذاری استفاده کنند تا بتوانند منابعی را که از سمت بیمه گذاران خود جذب می کنند در جای مناسب و با ثبات سرمایه گذاری کند. 

حجم قابل توجه فروش بیمه های زندگی سامان در بستر آنلاین 

آراء، ساده سازی و ایجاد تسهیلات در فرآیند فروش و صدور بیمه نامه‌های زندگی را یکی از برنامه های پیش روی شرکت بیمه سامان برشمرد و افزود: صدور آنلاین بیمه نامه‌های زندگی به صورت مستقیم از سایت شرکت بیمه سامان و لینکی که در اختیار نمایندگان و بازاریابان قرار داده شده انجام می شود.

وی، میزان فروش سال گذشته شرکت بیمه سامان در رشته بیمه های زندگی را 1.560 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در راستای تسهیل در فرآیند صدور بیمه نامه های زندگی، از سال گذشته صدور این بیمه نامه به صورت آنلاین در بیمه سامان آغاز شد و درحال حاضر حجم خوبی از فروش بیمه های زندگی این شرکت در بستر آنلاین انجام می شود.

معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان، اظهار داشت که توسعه شبکه فروش و فروش به صورت آنلاین یکی دیگر از برنامه های پیش روی سرکت بیمه سامان است و به همین دلیل با توسعه ساختاری و فراهم کردن امکانات برای شبکه فروش در نظر دارند تا بستر فروش و عملیات صدور بیمه نامه به صورت آنلاین را تسهیل کنند.

آراء، گفت: در سال گذشته شرکت بیمه سامان مجوز صدور بیمه نامه ارزی را برای هموطنان خارج از ایران گرفت و در سالجاری هم برای توسعه این محصول و ارائه خدمات بیشتر در این زمینه، تلاش می شود.

وی، اذعان داشت که شرکت بیمه سامان درسالجاری محصولات جدیدی را در رشته بیمه های زندگی رونمایی خواهد کرد و در بخش بیمه نامه های مراقبت بلند مدت نیز، پوشش و خدمات بیشتری به محصول فعلی اضافه خواهد شد.

معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان، بابیان اینکه درسالجاری بیمه نامه های یونیت لینک این شرکت از حالت یک صندوقی خارج خواهد شد و به چندین صندوق توسعه خواهدیافت، گفت: ایجاد تسهیلات بیشتر در فرایند ارائه خدمات از دیگر برنامه های بیمه سامان است که نیمه نخست امسال اتفاق خواهد افتاد تا  مشتریان بتوانند به راحتی و به صورت آنلاین در خواست وام، بازخرید و برداشت از اندوخته را بدهند.

آراء، ورود شرکت های بیمه تخصصی زندگی به بازار کشور را اتفاقی خوشایند دانست و توضیح داد: ورود این شرکت های تازه نفس،باعث شکل گیری یک رقابت سالم در این زمینه شد.

به گفته وی، بسیاری از شرکت های بیمه تخصصی زندگی از زمان شکل گیری به سمت عرضه محصولاتی مانند به شرط حیات و یا محصولات تمام عمر رفتند که در گذشته وجود نداشت و همین موضوع باعث شد تا شرکت های بیمه قدیمی تر برای بقا محصولات و خدمات جدیدتری را ارائه کنند.

 

  • شهرزاد

    دمتون گرم.

ارسال نظر