شناسه خبر : 34834

اختصاصی چابک آنلاین؛

محصولات جدید بیمه زندگی کاریزما معرفی شد

محصولات جدید بیمه زندگی کاریزما معرفی شد

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی کاریزما، اظهارکرد: بیمه کاریزما دررویداد نمایشگاه صنعت مالی کشور چهار نوع محصول را به بازار معرفی کرده است .

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، عباس اسلامی افزود:عبارت شرکت تخصصی این تلقی و توقع را به همراه داردکه در این شرکت ها،تمرکز بیشتری بر تنوع محصولات، خدمات و فرآیندها و تربیت کارشناسان و شبکه فروش باید انجام پذیرد. بدین ترتیب میتوان انتظار داشت که شرکت های تخصصی بتوانند، ذائقه بیمه گذاران را از خدمات عمومی (جنرال ) به خدمات تخصصی تغییر دهند . 

وی ادامه داد:خدمات شرکت بیمه کاریزما در بستر دیجیتال ارائه می‌شود و براساس ظرفیت های "گروه مالی کاریزما"  با بیش از 50 هزار میلیارد تومان (50 همت) دارایی های تحت مدیریت AUM می‌توان از بازده رقابتی در سرمایه‌گذاری‌های این شرکت اطمینان بیشتری داشت.

مدیر عامل شرکت بیمه تخصصی کاریزما محصولات جدید خود را اینگونه معرفی کرد :محصول اول - بیمه زندگی با مدیریت ثروت (طرح سبک کاریزما) بوده که «مجوز ارائه این محصول تا 4 سال درانحصار بیمه کاریزما خواهد بود.» 

او،دراین باره افزود: «در طراحی این بیمه‌نامه سعی شده تا با آسیب شناسی از تجربیات بیمه های U.L    با رویکرد ساده سازی و شفاف سازی حداکثری خدمات بیمه نامه زندگی در سه بخش مستقل ارائه شود: 

بخش اول بیمه زندگی و پوشش‌های بیمه ای آن است.

در«سبک کاریزما» سوال فروشنده برخلاف (UL)که ازمیزان حق بیمه سالانه شروع می‌شود وهمیشه محاسبات و ساختار اعمال هزینه‌ها برای خریداران توام با ابهام است.

به گفته مدیر عامل شرکت بیمه تخصصی کاریزما ، در این بیمه نامه از پوشش‌های مدنظر مشتری آغاز می‌شود و اینکه نیاز بیمه‌ای او برای یک سال یا بازه 40 سال آینده چه باشد تعریف می‌شود و افزود که دراین بخش ، مشتریان با علم به هزینه سالانه حق بیمه درخواست خرید می‌دهند وانتظار می‌رود در آینده کمترین اختلاف نظر را با فروشندگان خود پیدا کنند و چون حق بیمه این بخش به تناسب سن فرد افزایش می‌یابد. 

وی تصریح کرد» برخلاف ساختار کارمزد (UL) که کارمزد آن نزولی و 5 ساله است، کارمزد عاملین فروش در سبک کاریزما به میزان 25  درصد  و صعودی در طول عمر بیمه‌نامه تعریف شده است. 

اسلامی ، ادامه داد: بخش دوم این بیمه نامه قسمت «مدیریت ثروت» است که سپرده‌گذاری مشتریان (واریزی‌های متفرقه/ به دلخواه مشتریان ) در این قسمت وارد می‌شود. 

وی اذعان داشت: در طول مدت بیمه‌نامه از سود 16 درصد علی الحساب روز شمار بهره مند می‌شوند و با مشارکت درمنافع محقق در پایان سال سود متمم خواهند داشت.

نکته مهم در این بخش عدم اعمال هرگونه هزینه و یا جریمه به منابع نقدینگی مشتریان Cash Flowاست، به طوری که مشابه رفتار سیستم بانکی در حساب های کوتاه مدت و یا عبارات امروزی کیف پول مشتری با این منابع رفتار می‌شود به گونه‌ای که مشتریان عملیات سوددهی بیمه‌نامه را به‌راحتی خودشان حساب می‌کنند و امکان واریز و برداشت سریع (غیر حضوری و از مسیر داشبورد بیمه‌گزار) از این منابع برخوردار هستند. 

مدیرعامل شرکت بیمه تخصصی کاریزما یادآورشد:بخش سوم این بیمه نامه که در آینده نزدیک با اخذ مجوزات لازم و متعاقب پیاده‌سازی نرم‌افزارهای واسط صنعت بیمه و بازار سرمایه راه‌اندازی می‌شود امکان سفارش خرید توسط مشتری از داشبورد / پانل تخصصی او است که می‌تواند سفارش خرید یونیت‌های بازار سرمایه را انجام دهد و مشتریان از محل منابع نقدینگی Cash Flowخودشان (کیف پول) می‌توانند سفارش خرید ابزارهای بازار سرمایه را بدهند و این یعنی تبدیل دارایی های پولی مشتریان به مدیریت ثروت که براساس NAV روزاین دارایی ها، اندوخته مشتریان تعریف می‌شود.

وی، گفت که انتظار می‌رود یک عمر چالش تاثیر تورم بر منابع نقد بیمه‌گزاران برطرف شود.

 محصول دوم  -  بیمه زندگی گروهی (طرح یاد)

 به گفته مدیرعامل بیمه کاریزما ، این طرح شکل توسعه یافته از بیمه‌های عمر و حادثه گروهی است که با پوشش‌های جدید از جمله امراض خاص با 37 نوع بیماری تحت پوشش و پوشش‌های متنوع مستمری و ازکارافتادگی و معافیت‌ها همراه شده است. 

وی تصریح کرد:بازار هدف این بیمه‌نامه کارکنان و کارگران سازمانها و شرکتها (B2B) هستند و سازمانها می‌توانند به‌صورت بلندمدت این بیمه‌نامه را برای کارکنان خود خریداری کنند. 

اسلامی اذعان داشت :در اینصورت با پرداخت حق بیمه در یک پنجم مدت بیمه نامه (مثلا 5 سال از 25 سال مدت قرار داد) می‌توانند ترتیبی اتخاذ کنند که کارکنان آنها حتی بعد از جدا شدن از شرکت یا سازمان (مثلا در ایام بازنشستگی) نیز تا سن 85 سالگی تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار گیرند و به عبارتی یاد / یادگاری از سازمان خود داشته باشند.

به عقیده او، کارگزاران صنعت بیمه می‌توانند به سهولت این بیمه‌نامه را برای مشتریان بزرگ خودشان پیشنهاد بدهند و از این طریق سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی خود را به‌صورت جدی افزایش دهند.

بیمه بازنشستگی تکمیلی (طرح توشه )

مدیرعامل بیمه کاریزما در توضیح این طرح گفت: « همانگونه که فروشندگان این رشته می دانند ، سالها با این درخواست از بیمه‌گزاران بیمه نامه U.L مواجه بودیم که درخواست داشتند اندوخته پایان دوره بیمه‌نامه‌های‌شان را به مستمری تبدیل کنند؛ قولی که از سالهای ابتدایی فروش این بیمه‌نامه‌ها (UL) داده شده بود. 

در حال حاضر شرکت بیمه کاریزما چهار نوع مستمری مدت معین با فاصله و بدون فاصله به شرط حیات و بدون شرط حیات و دو نوع مادام العمر با دوره تضمین و بدون دوره تضمین ارائه می‌کند.

بیمه عمر اندوخته‌دار (طرح ثمر)

به گفته اسلامی، بیمه‌نامه عمر اندوخته‌دار به‌روزترین نسخه بیمه های یونیورسال لایف است که براساس تجربیات پنج سال گذشته در صنعت بیمه شکل گرفته است. 

در این بیمه‌نامه سعی شده که جرائم مربوط به ارزش بازخرید و سایر محدودیت های موجود در بیمه‌های اندوخته دار برطرف شود. 

وی، با اشاره به چشم انداز  شرکت بیمه تخصصی کاریزما برای توسعه بیمه‌نامه‌های زندگی در کشور اشاره کرد و گفت: «همانگونه که اشاره شد مهمترین ویژگی طرح "سبک کاریزما"  همسو کردن منافع ذینفعان در بلندمدت است که منافع بیمه‌گزاران و فروشندگان و بیمه گر در این طرح هم توسعه یافته و هم همسو شده است. 

فروشندگان حرفه ای صنعت بیمه می توانند با برنامه ریزی بلند مدت نسبت به ایجاد امنیت شغلی خود و بازاریابان زیر مجموعه از طریق سبک کاریزما مطمئن باشند. »

 

ارسال نظر