شناسه خبر : 31928

اختصاصی چابک آنلاین؛

صدور بیمه نامه کاغذی در شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما حذف شد

صدور بیمه نامه کاغذی در شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما حذف شد

مدیرعامل شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما، اظهار کرد: انتظار افراد از یک شرکت تخصصی این است که بازار تخصصی شکل دهد و یکی از ماموریت های تیم بیمه کاریزما هم این است که در این مسیر حرکت کند و با محصولات متنوع وارد بازار بیمه شود.

چابک آنلاین ، زهرا نامداری، "عباس اسلامی" در نشست صمیمانه با خبرنگاران با محوریت معرفی شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما، گفت: گروه مالی کاریزما از سال 90 فعالیت خود را با شرکت سبد گردان شروع کرده و درحال حاضر حدود8 شرکت در حوزه های مالی زیر مجموعه این هلدینگ قرار دارند.

وی، ادامه داد: هلدینگ مالی کاریزما از سال 98 درصدد تاسیس یک شرکت بیمه ای بود و شرکت بیمه تخصصی کاریزما در 20  مهرماه سالجاری تاسیس و 12 آذرماه همان سال پروانه فعالیت آن از بیمه مرکزی اخذ شد.

مدیر عامل شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما، اذعان داشت که وقتی یک شرکت تخصصی تاسیس می شود نمی تواند با یک تک محصول ، به بازار ورود کند و این انتظار را داشته باشد که بازار به وی روی خوش نشان دهد پس باید نیازهای جامعه را به درستی بسنجد.

اسلامی، با بیان اینکه امروزه بازارها رفتارهای تخصصی می طلبند، خاطرنشان کرد که شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما سعی کرده که شکل ساده بیمه های زندگی موجود را در جهت نیازهای بازار توسعه دهد تا بتواند پاسخگوی همه نیازهای بازار باشد ، زیرا نباید دست رد به خواسته های مشتریان بزند و باید افراد با خواسته های متفاوت را راضی نگه دارد.

مدیر عامل شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما، گفت: تیم کاریزما سعی کرده برای بخش های  مختلف  صنعت بیمه خوراک داشته باشند حتی به شبکه فروشی که از گذشته به یک شیوه عادت کرده هم پاسخگو است ، زیرا یک شرکت نمی تواند مسیر بازار را تعیین کند و باید خود را با خواسته های بازار تطبیق دهد و درکنار آن استراتژی توسعه محصول و خدمت را هم در نظر بگیرد.

اسلامی، افزود: درشرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما 16 محصول طراحی شده که 13 محصول مجوز فعالیت دارند و منطبق با آیین نامه 68 بیمه مرکزی هستند، هدف این شرکت این است که توقعات مشتریان و بازار را با توسعه محصولات ارتقا بخشد.

وی، تصریح کرد: شرکت های بیمه عمر باید سعی کنند که در زمینه پوشش بیمه نامه و سرمایه پذیری عملکرد شفافی داشته باشند تا جامعه به آنها اعتماد کند و اقبال جامعه به سمت آنها بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما، گفت: شرکت متبوع وی بیمه نامه کاغذی ندارد و تمامی فرآیندها درسایت این شرکت اتفاق می افتد از فرآیند نرخ دهی تا صدور و هرمشتری برای خود یک داشبورد دارد و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

اسلامی، با اشاره به فروش 4 میلیارد تومانی این شرکت درسالجاری، افزود: استراتژی فروش این شرکت در سال های اول فعالیت خود ورود به بازار و تمرکز برروی دعوت از کارگزاران بزرگ خواهد بود تا بتوانند با کمترین هزینه، بیمه نامه های این شرکت را در بازار ارائه کنند.

وی، ادامه داد: شرکت متبوع وی با استفاده از 30 میلیارد تومان سود منابع موسسین که در بانک رسوب کرده، توانست بخشی از هزینه های تاسیس خود را پوشش دهد که این موضوع به شرکت کمک خوبی کرده است.

مدیرعامل شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما، گفت: شرکت بیمه تخصصی زندگی کاریزما در 2 ماه و 10 روز فعالیت خود تا 30 آذرماه سالجاری حدود 22 میلیارد تومان سود خالص کسب کرده و همچنین این شرکت 33 میلیارد تومان درآمد از محل سرمایه گذاری در این مدت بدست آورده است.

 

ارسال نظر