شناسه خبر : 31745

اختصاصی چابک آنلاین؛

برنامه فروش ۷ هزار میلیارد تومانی بیمه کوثر محقق شد

برنامه فروش 7 هزار میلیارد تومانی بیمه کوثر محقق شد

مدیر عامل شرکت بیمه کوثر، معتقد است که در سالجاری تمامی شرکت های بیمه ای تلاش خود را کردند تا متناسب با اهداف و سیاست های بیمه مرکزی و در راستای مباحث نوآورانه حرکت کنند وبا توجه به مساله اشتغالزایی سعی کردند تا از طریق جذب نمایندگان بیمه عمر ،شعار سال هم محقق شود.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "ابوالفضل آقادادی" در گفت و گو با چابک آنلاین، اهداف اساسی شرکت های بیمه را رضایت مشتریان و سودآوری دانست و گفت: شرکت بیمه کوثر به عنوان عضوی از خانواده صنعت بیمه در تلاش است تا برنامه های سالجاری این صنعت را در ابعاد مختلف عملیاتی کند.

وی،رضایت مشتریان را یک الزام و ضرورت برشمرد وافزود: در صنعت بیمه باید به سمت خدمات غیرحضوری رفت و بیمه کوثر هم با رونمایی از محصول "کوثرمن" گام هایی را در این زمینه برداشته است.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، توضیح داد: طراحی محصول "کوثر من" با این هدف بود که شبکه نمایندگان بیمه کوثر صفحه اختصاصی خود را داشته باشند و کارکنان شرکت هم بتوانند در آنجا با دسترسی خوبی خود کار را پیش ببرند.

آقادادی، ارائه خدمات غیرحضوری را یکی از اهداف سالجاری شرکت بیمه کوثر برشمرد واذعان داشت که در حال حاضرمشتریان این شرکت برای اعلام و پرداخت خسارت های خودرو به خصوص در استان های پهناور و در شهرستان های مختلف، می توانند، به راحتی اقدام کنند ضمن آنکه پرداخت هم از همین طریق انجام می شود.

وی،یکی دیگرازاهداف کلان شرکت بیمه کوثر در سالجاری را سودآوری عنوان کرد واظهار داشت که شرکت متبوع وی در راستای مسئولیت های اجتماعی و خدمت دهی به موقع ، تلاش می کندتا در زلزله خوی حضور موثر داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر  تصریح کرد:تاهفته گذشته نزدیک به 3 هزار پرونده در خصوص زلزله خوی تشکیل شده و در یک هفته اخیر هم خسارت نزدیک به یک هزار پرونده پرداخت شده است.

آقادادی، گفت: شرکت بیمه کوثر برای سالجاری برنامه فروش 7 هزار میلیارد تومانی داشت که در ماه گذشته این هدف محقق شد.

 

ارسال نظر