شناسه خبر : 30436

اختصاصی چابک آنلاین؛

رقابت سالمی بین شرکت‌های بیمه ای در زمینه نوآوری وجود دارد

رقابت سالمی بین شرکت‌های بیمه ای در زمینه نوآوری وجود دارد

رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرده که بهره گیری از فناوری های روز یک راهبرد برای بقا و رشد صنعت بیمه است و می تواند زمینه ساز توسعه ضریب نفوذ بیمه در کشورهم باشد اما باید به سمتی جهت دهی شود که نیازهای اصلی بیمه گذاران تامین شود.

چابک آنلاین، زهرا نامداری،"مجید بهزادپور"، در گفت و گو با چابک آنلاین، بیان کرد: نوآوری در صنعت بیمه تنها در محصولات نیست بلکه  در روش ها و شیوه ها یعنی در آن بخشی که در ارائه خدمات به افراد جامعه متصل بوده هم باید نوآوری ایجاد کرد.

وی، افزود: همانطور که صنعت بیمه به نواوری در محصولات بیمه ای برای گسترش بازار و افزایش ضریب نفوذ بیمه نیاز دارد به همان شدت هم بهره گیری از فناوری های روز اهمیت دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی اظهارداشت: نواوری در شیوه ها و روش های صنعت بیمه یک راهبرد برای بقا و رشد این صنعت است و امری موقتی نیست.

بهزادپور، بیان کرد: با توجه به حرکتی که در سطح شرکت های بیمه ای آغاز شده رقابت سالمی وجود دارد و شرکت ها تلاش می کنند با ظهور بهتر در بازار بیمه شناخته شوند.

وی ادامه داد: شرکت های بیمه ای با هدف پیدا کردن جایگاه خود، محصولات جدیدی را معرفی می کنند و در حال تجدید نظر در شیوه ها و روش های خود هستند.

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: روند حرکت صنعت بیمه در نواوری روند خوبی است اما این حرکت باید به سمتی جهت دهی شود که نیازهای اصلی بیمه گذاران یعنی همان مصرف کنندگان اصلی صنعت بیمه تامین شود و این مهمترین نکته است.

 

ارسال نظر