شناسه خبر : 31531

اختصاصی چابک آنلاین؛

نوآوری و هوشمند سازی در صنعت بیمه یک الزام است

نوآوری و هوشمند سازی در صنعت بیمه یک الزام است

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، اظهارداشت: نوآوری و هوشمند سازی در صنعت بیمه یک الزام است و گذار از مدیریت سنتی به وضعیت تحول دیجیتال یک ضرورت است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، ابوالفضل آقادادی"، در نهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بکارگیری ظرفیت های نوآورانه در صنعت بیمه، افزود:درحال حاضر در دوران پس از کرونا قرار داریم و نیازهای مشتریان تغییر کرده و این همایش هم در راستای همفکری برای نیازهای مشتریان و افزایش رضایت آن ها است.
 
وی، افزود:موضوعاتی همچون ایده های خلاق، هوشمند سازی و تحول دیجیتال باید بررضایت مشتریان اثرگذار باشد، از طرفی صنعت بیمه ابعاد مختلفی دارد که باید در نوآوری ساری و جاری شود وهمایش ها و گفتمان سازی در صنعت بیمه هم در راستای ترویج نواوری است.
 
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، اذعان داشت که شرکت متبوع وی فعالیت های جدیدی را به خصوص در  بیمه های سایبری شروع کرده و از بیمه مستاجر و حامی هم به عنوان محصولات جدید این شرکت نام برد.
 
 آقادادی بیان کرد: نوآوری می تواند یک کسب و کار را متحول کند، بنابراین هرقدم روبه جلوی شرکت های بیمه و صنعت می تواند مارا یاری کند.
 
به گفته وی، نوآوری در صنعت بیمه تنها بحث استارت آپ ها و شبکه نمایندگان و فروش نیست بلکه شرکت های بیمه در پرداخت خسارت هم باید تمام تلاش خود را بکنند.
 
در نهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بکارگیری ظرفیت های نوآورانه در صنعت بیمه از محصول "کوثر من" رونمایی کلی شد.
 
در محصول "کوثر من"، نیروی انسانی و نمایندگان شرکت بیمه کوثر حضور دارند به طوریکه هر یک از نمایندگان صفحه خاص خود را داشته و می توانند تبلیغات خود را در آن صفحه بگذارند و فروش خود را هم در آن صفحه انجام دهند.

 

ارسال نظر