شناسه خبر : 27852

آیین معارفه قائم مقام و معاون جدید نظارت بیمه مرکزی با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد


آیین معارفه قائم مقام و معاون جدید نظارت بیمه مرکزی با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد

آیین معارفه «مجید مشعلچی فیروزآبادی» قائم مقام و "علی استاد هاشمی" معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به نقل از شادا، دکتر سید احسان خاندوزی طی سخنانی در این آیین که معاون امور بانک و بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند، ضمن تأکید بر لزوم طراحی برنامه عملیاتی گام به گام مطابق اسناد بالادستی و اهداف دولت سیزدهم، توسعه نظارت هوشمند و اجرای طرح های مورد درخواست و انتظار مردم که نتایج مثبت آن در کوتاه مدت برای آنها ملموس باشد را مهم ترین دستور کار بیمه مرکزی عنوان کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مشعلچی و استاد هاشمی در ایفای وظایف محوله، از زحمات و تلاش بی دریغ "مفید امینی" و "پرویز خسرو شاهی" به ترتیب به عنوان معاون سابق نظارت و قائم مقام پیشین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در طول مدت تصدی قدردانی کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در ادامه این برنامه،  مهندس مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی نیز از اقدامات و خدمات خوشکلام خسروشاهی در مدت تصدی قائم‌مقامی وی قدردانی کرد و گفت: هیئت عامل بیمه مرکزی اصلی ترین حوزه اجرایی صنعت بیمه است که وظایف سنگینی را بر عهده دارد، از این رو همراهی و همدلی این اعضا در پیشبرد اهداف نهاد ناظر بسیار حیاتی است.

 وی در ادامه گزارشی از روند اجرایی طرح های  نظارت هوشمند، اصلاح آیین نامه ۹۰، راننده محور کردن بیمه شخص ثالث، کروکی آنلاین و سامانه شناسایی تخلف و تقلبات در صنعت بیمه ارائه کرد و افزود: پس از تلاش و پیگیریهای مستمر، مقدمات لازم برای اجرایی کردن برخی از طرح های مذکور انجام شده و به زودی از آنها رونمایی می‌شود.

بنابراین گزارش، "سید عباس حسینی"، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد نیز طی سخنانی در این آیین، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قائم مقام و معاون پیشین نظارت بیمه مرکزی و تبریک انتصاب آقایان مشعلچی و استاد هاشمی، تصریح کرد: انتظار داریم، صنعت بیمه در حوزه کلان اقتصاد کشور، نقشی فعال تر، بویژه در زمینه تأمین مالی فعالیت های تولیدی ایفا کند.

 

ارسال نظر