شناسه خبر : 26007

مردمی سازی محصولات و خدمات بیمه ای در دستور کار دولت سیزدهم است


مردمی سازی محصولات و خدمات بیمه ای در دستور کار دولت سیزدهم است

یکی از کلیدی ترین سیاست ها و راهبردهای مهم دولت سیزدهم مردمی سازی و همگانی شدن خدمات بیمه ای در کشور است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در آیین رونمایی طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه در کنار بخش سلامت و تاکید بر سه جانبه گرایی و تعامل با مجموعه های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی می تواند دستاوردهای ویژه ای را رقم بزند.

رئیس کل بیمه مرکزی، طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت را نوعی الگوسازی برای گروه های شغلی و حرفه ای دیگر جامعه دانست و اظهار داشت: با اصلاح آیین نامه های موجود در حوزه بیمه های تکمیلی برخی محدودیت ها برطرف شده و تلاش برای همگانی سازی این رشته بیمه ای با قدرت ادامه دارد.

رئیس شورای عالی بیمه، تدبیر دو مجموعه شرکت بیمه البرز و سازمان نظام پزشکی را زمینه ساز توسعه بیمه های تکمیلی درمان در صنوف دیگر دانست و خاطرنشان کرد: اگر تمامی توان و ظرفیت های سه حوزه وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و صنعت بیمه در کنار هم قرار گیرد با انتقال ظرفیت های موجود مشکلات مردم در این زمینه کاهش خواهد یافت.

مهندس مجید بهزادپور با برشمردن مزایای طرح بیمه تکمیلی درمان خادمان سلامت به ایجاد بستر مناسب برای اجرای طرح های مشابه تاکید کرد و افزود: سیاستگذاران صنعت بیمه، زمینه دریافت بیمه نامه های اینچنینی برای سایر تشکل ها، اتحادیه ها و صنوف مختلف فراهم شده و به عبارت دیگر اجرای این طرح می تواند یک جهش رفاهی را ایجاد کرده و دغدغه های آحاد جامعه را برطرف سازد.

بر اساس این گزارش، طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت با تحت پوشش قرار گرفتن افراد در گروه های کمتر از پنجاه نفر آغاز می شود و خادمان سلامت می توانند همراه با افراد تحت تکفل خود با پرداخت رقمی کمتر از سه میلیون ریال در ماه، خود از مزایای این بیمه نامه برخوردار شوند.

گفتنی است در پایان این نشست، دکتر محمد رئیس زاده با قدردانی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران ارشد صنعت بیمه و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه البرز ابراز امیدواری کرد تا سطح تعامل حوزه تعاملی صنعت بیمه و نظام سلامت کشور توسعه یابد.

شایان ذکر است در پایان این نشست با رونمایی این طرح امکان ثبت نام تمامی مشمولان طرح در سایت خادمان سلامت فراهم شد.

 

ارسال نظر