شناسه خبر : 25846

هدفگذاری صنعت بیمه در راستای کاهش دغدغه های دولت و مردم است


هدفگذاری صنعت بیمه در راستای کاهش دغدغه های دولت و مردم است

کاهش دغدغه های دولت در خصوص جبران خسارت های مردم در حوادث گوناگون از اهداف دارای اولویت صنعت بیمه به شمار می رود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مجید بهزادپور در دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور با اعلام این مطلب افزود: افزایش سطح رضایتمندی بیمه گذاران در گرو توانمندی شرکت های بیمه در دو عرصه مالی و فنی  است و حق بیمه تولیدی صنعت بیمه کشور نسبت به منطقه از وضعیت رضایت بخشی برخوردار است اما به دلیل وضع تحریم های ناجوانمردانه و مسائل دیگر با متوسط بین المللی فاصله معناداری دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی با تبیین برنامه های آتی برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده در قانون، اظهار داشت: افزایش ضریب نفوذ بیمه و همگانی سازی محصولات و خدمات بیمه ای یک نیاز ملی است و همه دستگاه ها و رسانه ها باید در این پروژه فرابخشی در کنار صنعت بیمه تلاش کنند.

بهزادپور با قدردانی از همگرایی قوای سه گانه در خصوص موضوعات بیمه ای و عزم جدی آنان برای رفع مشکلات، تصریح کرد: منابع صنعت بیمه متعلق به بیمه گذاران، سهامداران و بازیگران این صنعت است و باید این منابع صرف زیرساخت های صنعت بیمه گردد.

وی اظهار داشت حمایت ارکان دولت از صنعت بیمه و اختصاص منابع و اعتبارات لازم برای جبران خسارات مردم در حوادث اخیر، از تحقق وعده های دولت مردم محور حکایت دارد.

رئیس شورای عالی بیمه با تشریح آخرین تحولات، دستاوردها و راهبردهای نهاد ناظر صنعت بیمه، از معاون اجرایی رئیس جمهوری خواست تا زمینه های بیشتر همراهی و هم افزایی های دستگاه های اجرایی را با این صنعت فراهم کند.

بر اساس این گزارش، سید صولت مرتضوی با مثبت ارزیابی کردن روند خدمات رسانی صنعت بیمه به اهمیت گسترش فعالیت این صنعت تأکید کرد و افزود: افزایش ضریب رضایتمندی مردم از مهمترین راهبردهای دولت سیزدهم است که با دقت و حساسیت خاصی پیگیری خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری با ابراز تأسف از تلفات سیل اخیر با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد و اظهار داشت: با ارزیابی دقیق ریسک و رصد حوادث احتمالی می توان تلفات حوادث آتی را به حداقل رساند که تحقق این امر به تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فن آوری های پیشرفته بستگی دارد.

شایان ذکر است که این دیدار در راستای ملاقات های راهبردی رئیس کل بیمه مرکزی با مقامات ارشد نظام با هدف تبیین قابلیت های صنعت بیمه و جذب همکاری های بیشتر، صورت گرفته است

 

ارسال نظر