شناسه خبر : 25683

روابط عمومی یک حرفه شبانه روزی به شمار می رود

روابط عمومی یک حرفه شبانه روزی به شمار می رود

ماموریت های روابط عمومی از لایه های گوناگونی برخوردار است و مدیریت چالش ها از مهمترین مسئولیت های این حوزه به حساب می آید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، پرویز خسروشاهی که در آیین تکریم و معارفه مدیران این اداره کل با اعلام این مطلب افزود: مجموعه روابط عمومی به عنوان یک هنر ارتباط گستر و حرفه تمام وقت می تواند ارتباطات درون و برون سازمانی را هدایت کند.

در این نشست، مصطفی زندی_ مدیرکل پیشین روابط عمومی و امور بین الملل نهادناظر صنعت بیمه با اشاره به روند طبیعی تغییرات اداری از اعتماد روسای کل بیمه مرکزی در هشت سال گذشته قدردانی کرد و گفت: نگاه توسعه محور و فرهنگسازانه مجموعه روابط عمومی با همراهی مجدانه و صمیمانه مدیران ارشد سازمان امکان پذیر است و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی با تقدیر از همکاران روابط عمومی، دستاوردهای هشت سال گذشته را محصول کار گروهی و حرکت جمعی فرهیختگان این حوزه عنوان کرد.

در ادامه این نشست، رئوفی با قدردانی از ایشان به ضرورت ادامه روند فرهنگسازی و اطلاع رسانی شفاف در نهادناظر صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: فعالیت های روابط عمومی در خدمت صنعت بیمه و در راستای شناساندن جایگاه بیمه مرکزی به عنوان نهاد تنظیم گر و فرهنگ سازی برای محصولات و خدمات بیمه‌ای نوین و همچنین افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور خواهد بود.

وی در پایان از لزوم تحول در آموزش و اطلاع رسانی صنعت بیمه و بازیابی جایگاه این صنعت در اقتصاد کلان اشاره کرد و افزود: برای فرهنگ‌سازی متناسب و هدفمند باید تمامی ذینفعان بیمه همراه شوند و فعالیت و در قالب یک راهبرد شفاف صورت گیرد.

گفتنی است با حکم رئیس کل بیمه مرکزی، مصطفی رئوفی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب شده است وی دارای بیش از یک دهه سابقه فعالیت در روابط عمومی و سابقه حضور در صنعت بیمه است.

شایان ذکر است در این حکم برمواردی نظیر بهره گیری از تجربیات موجود، تبادل نظر با صاحب نظران و انجام امور محوله و ایجاد بستر مناسب برای تحقق تعهدات و اهداف صنعت بیمه و مرکزی جمهوری اسلامی تاکید شده است.

 

ارسال نظر