شناسه خبر : 25567

تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از رئیس کل بیمه مرکزی

تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از رئیس کل بیمه مرکزی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی با اهداء لوحی از زحمات مهندس بهزادپور در راستای اقدامات موثر صنعت بیمه در بهبود خدمات بهداشتی و درمانی و ارایه خدمات مطلوب به ایثارگران وهم چنین ترویج فرهنگ ایثار تقدیر کرد .

به گزارش چابک آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در این دیدار با اهداء لوحی از  تلاش های مهندس بهزادپور در راستای ترویج و تعمیق معارف و ارزش های فرهنگ والای ایثار شهدا و اولویت بخشی به برنامه های مربوط به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کرد . 

در این دیدار در خصوص قرارداد بیمه تکمیلی ایثار گران و خانواده معظم شهدا با بیمه دی و نحوه تامین مالی آن نیز بحث و گفتگو شد.

همچنین در این نشست، رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به تحولات بهداشت و درمان در کشور و وضعیت شرکتهای بیمه بویژه بیمه گران درمان تکمیلی گفت: چشم انداز آینده بهداشت و درمان با وجود خدمات و تسهیلات بیمه ای که توسط فعالان بیمه ای کشور به مردم ارایه می شود روشن وامید بخش است.

وی در ادامه بر ضرورت تامین به موقع حق بیمه، تسویه بدهی های معوق و فراهم نمودن امکان ارایه مستمر و به موقع خدمات تاکید کرد و گفت: بیمه در حیطه وظایف خود همواره دغدغه خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده شهدا را داشته است و توان حداکثری خود را برای ارایه خدمات مستمر و پایدار به آنان بکار گرفته است.

در پایان با توجه به خدمات بیمه مرکزی در اتخاذ تدابیر ویژه برای حل مشکلات قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران و نقش برجسته مهندس بهزاد پور رئیس بیمه مرکزی در این زمینه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به پاس اهتمام جدی ایشان به  خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری کشور با اعطای تقدیرنامه ای از خدماتشان تشکر و قدردانی کردد و اظهار امیدواری کرد، با تدوام همکاری های فیمابین و مطالعه وضعیت موجود و راهکارهای پیش رو، بطور اصولی فرآیند ارایه خدمات مستمر به ایثارگران پیگیری و راهکارهای مبتنی بر واقعیتهای موجود و اهداف عالیه نظام پیش بینی و اجرایی شود.

 

ارسال نظر