شناسه خبر : 25394

ظرفیت سازی برای گسترش فعالیت های صنعت بیمه یک امر جدی است

ظرفیت سازی برای گسترش فعالیت های صنعت بیمه یک امر جدی است

ماموریت های جدید اداره کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه‌ای با محوریت نوآوری و تعامل بیشتر، همزمان با معرفی و ابلاغ حکم مدیر کل جدید برای این اداره کل تبیین شد.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در آیین تودیع و معارفه مدیران کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای، علی بنیادی نائینی ضمن ابلاغ حکم مدیرکل جدید، اظهار داشت: برای توسعه روابط و گسترش خدمات بیمه ای و به تبع آن ضریب نفوذ بیمه باید تلاش های مضاعفی صورت گیرد.

وی ضمن قدردانی از خدمات مهدی نمن‌الحسینی و بیان ویژگی‌های مدیریتی وی از جمله جدیت و تلاش بی وقفه، ابراز امیدواری کردند که "محمد جعفریان باباکندی" در این سمت منشا اثرات درخشانی شود.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی بهره گیری از شیوه های نوین احراز صلاحیت حرفه ای مدیران کل صنعت بیمه همچون استفاده از کانون های ارزیابی و توسعه، رعایت سرعت در بررسی درخواست ها و مجوزها در کنار رعایت اصل صحت، سلامت، شفافیت و قاطعیت را از مهمترین ماموریت های این مجموعه اعلام کرد و افزود:استفاده از ظرفیت و دانش و تجربه همکاران بیمه مرکزی به ویژه همکاران اداره پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای به تعامل سازنده با شرکتهای بیمه ای در مسیر تسریع در امور منتهی خواهد شد.

گفتنی است این آیین  با حضور علی بنیادی نائینی _ معاون طرح و توسعه_ علی جعفری مدیرکل توسعه مدیریت ریسک و مدیران ادارت این معاونت و همکاران اداره کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه‌ای حضور داشتند که در پایان مراسم از خدمات مهدی نمن الحسینی قدردانی شد.

 

ارسال نظر