شناسه خبر : 25410

اختصاصی چابک آنلاین؛

بعضی از شرکت های بیمه بروشورهای دو سال قبل را در نمایشگاه استفاده کردند

بعضی از شرکت های بیمه بروشورهای دو سال قبل را در نمایشگاه استفاده کردند

یک کارشناس بازارهای مالی، باسطحی خواندن شیوه برگزاری نمایشگاه امسال بورس، بانک وبیمه،گفت که بیمه مرکزی در نمایشگاه امسال غرفه دارد اما سازمان بورس و اوراق بهادارو بانک مرکزی در این نمایشگاه غرفه ای هم ندارند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از دوم مردادماه سالجاری آغاز به کار کرده و به مدت چهار روز این نمایشگاه ادامه دارد.

عبداله رحیم لوی بنیس"درگفت و گو با چابک آنلاین افزود که چرخ اقتصاد کشور بر روی سه صنعت بورس، بانک و بیمه قرار دارد و عدم حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و روسای کل بانک مرکزی، بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار در نمایشگاه امسال بورس و بانک و بیمه ، باعث دلسرد شدن فعالان بازارسرمایه می شود.

وی،بیان کرد: در نمایشگاه امسال بورس، بانک و بیمه در بخش بازار سرمایه ، فضاهای خالی زیادی وجود داشت و  درسالن صنعت بیمه هم  بعضی ازشرکت های بیمه ای،  بروشور های دوسال قبل خود را به معرض دید عموم گذاشته بودند.

رحیم لوی‌بنیس، گفت: هزینه هایی به غرفه داران نمایشگاه امسال بورس، بانک و بیمه تحمیل شدکه بازخوردی هم برای آنها نداشت.

این کارشناس بازارهای مالی، اظهار داشت: اینکه نمایشگاهی در این سطح برگزار شود اما وزیر اقتصاد و مدیران ارشد دستگاه های متولی بازار سرمایه در آن شرکت نکنند برای فعالان بازارسرمایه، باور پذیر نبود.

پیشتر سازمان بورس و اوراق بهادار پس از برگزاری ۱۲ دوره نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه توسط این «سازمان،انصراف خود را از «برگزاری» و «حضور» در این نمایشگاه  اعلام کرده بود.

 

ارسال نظر