شناسه خبر : 25770

اختصاصی چابک آنلاین؛

اجرایی کردن سوئیچ بیمه خط قرمز بیمه مرکزی است

۱۷ شرکت بیمه API خود را به بیمه مرکزی ارایه کرده اند

اجرایی کردن سوئیچ بیمه خط قرمز بیمه مرکزی است

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی اجرایی کردن سوئیچ بیمه را خط قرمز سازمان متبوع خود خواند و اظهار داشت که بیمه مرکزی برای بررسی آیین نامه ای و رسیدگی به مواردی که وجود دارد در حال حاضر عملیات اجرایی آن را برای شرکت های بیمه، قطعی نکرده است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "قاسم نعمتی"،درگفت وگو با چابک آنلاین، اجرایی کردن سوئیچ بیمه را خط قرمز بیمه مرکزی دانست که بدون آن نمی توان نظارت دقیقی بر عملیات شرکت های بیمه ای داشت و افزود:درحال حاضر حدود 17 شرکت بیمه ای API  خود را به صورت کامل به بیمه مرکزی  ارایه  داده اند وسایر شرکت های بیمه ای هم از سه سرویس، دو سرویس را اجرایی کرده اند و سرویس سوم هم در دست اقدام است.

رئیس فاوای بیمه مرکزی، تاکید کرد: حتی اگر یک شرکت بیمه هم  APIخود را نداده باشد بازهم سوئیچ بیمه قابلیت اجرا دارد زیرا سوئیچ روشن است.

نعمتی، اذعان داشت که درحال حاضر سرویس های دیگری داخل سوئیچ بیمه ارایه می شود و حتی اگر یک شرکت بیمه هم API نداده باشد حق ندارد که با کارگزاری های آنلاین کارکند و شرکت های بیمه باید ارتباط خود را خارج از سوئیچ بیمه ، با استارت آپ ها قطع کنند.

به گفته وی،با هدف  بررسی بهتر آیین نامه ای و رسیدگی به مواردی که وجود دارد، عملیات اجرایی سوییچ بیمه  دنبال می شود وشرکت های بیمه ای موظف هستند که دیتای خود را به بیمه مرکزی ارایه دهند.

وی، با اشاره به اینکه شبکه فروش صنعت بیمه انتظارات خود  را درخصوص اجرای سوئیچ بیمه ابرازکرده اند"،گفت بیمه مرکزی با جدیت و با هدف تطبیق بهتر امور، اجرای سوئیچ بیمه را دنبال می کند.

 

  • فریبا رضاوند

    سلام و ضمن تشکر از آقای قاسم نعمتی تقاضا دارد که روی خط قرمز بیمه مرکزی و اجرایی کردن سوئیچ بیمه ای بطور جد اقدام نمایند و تنها راه نجات صنعت بیمه را رها ننمایند . با سپاس و امتنان عضو کوچکی از شبکه فروش با بسیاری از مشکلات عدیده

ارسال نظر