شناسه خبر : 21392

همکاری خلاقانه کسب و کار رضوی و بیمه تجارت‌نو

همکاری خلاقانه کسب و کار رضوی و بیمه تجارت‌نو

خانه خلاق و نوآوری سوغات و زیارت به همت کسب و کار رضوی با مشارکت شرکت بیمه تجارت نو راه اندازی شد.

به گزارش  چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ محمدجوادمشیری مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی گفت: در این خانه خلاق و نوآوری، توانستیم روند‌های مفید، مضر و خنثی را طی ۱۰ سال گذشته در حوزه سوغات وزیارت احصا کنیم و با همین رویکرد، یک برنامه ۵ ساله طراحی کردیم تا بتوانیم بر مبنای آن، تا سال ۱۴۰۴، نخستین مرکز نوآوری حوزه سوغات و زیارت را با رویکرد ایجاد اشتغال مولد در منطقه باشیم و بتوانیم فعالیت‌هایمان را در جهان اسلام تسری دهیم.

وی در خصوص اهداف تاسیس خانه خلاق و نوآوری اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰ به این باور رسیدیم که مقوله صنایع خلاق را به شکل قدرتمندتری در حوزه سوغات و زیارت پیگیری کنیم؛ به همین دلیل آن را به سمت تاسیس خانه خلاق و نوآوری پیش بردیم و امیدواریم که بتوانیم در آینده، در استان‌های مختلف کشور، خانه‌های خلاق و نوآوری با این عنوان و با رویکرد اشتغال مولد داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی به بخش‌های مختلف خانه خلاق و نوآوری رضوی اشاره کرد و گفت: در تاسیس خانه خلاق و نوآوری سوغات و زیارت، تلاش کردیم تا فیزیک خانه را به سمت تولید سوغات فاخر و در شان زائران گرامی امام مهربانی ها ببریم و به همین دلیل، کارگاه تولیدی گوهر سنگ را به وجود آوردیم که دورهمی‌ها و جلسات مربیگری صنایع خلاق و فرهنگی در آنجا تشکیل خواهد شد. این خانه، یک اتاق فکر با حضور فعالان حوزه سوغات و زیارت نیز دارد که محل گفت و گوی اهالی صنایع خلاق و فرهنگی در این مقوله معنوی است.

این خانه با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در مسیر توسعه فعالیت‌ها قرار گرفته است.

خانه خلاق و نوآوری سوغات و زیارت واقع در ساختمان شعبه مشهد بیمه تجارت‌نو در بلوار شهید قرنی، نبش بلوار شهید موسوی قوچانی است و با مشارکت شرکت بیمه تجارت‌نو و همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام افتتاح گردید.

 

ارسال نظر