شناسه خبر : 20180

برقراری معافیت بیمه و مالیات برای رزمندگان و جانبازان

برقراری معافیت بیمه و مالیات برای رزمندگان و جانبازان

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا از برقراری معافیت بیمه و مالیات کارکنان رزمنده و جانباز شرکت شهروند و سازمان ورزش خبرداد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس،‌ لطف الله فروزنده با اشاره بر لزوم خدمت به خانواده ایثارگران شهرداری تهران افزود: با تاکید شهردار تهران برای حل مشکلات پرسنل ایثارگر و پیگیری اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران و همچنین  مساعدت مدیرعامل شرکت شهروند در راستای قرار خدمت و خواسته این عزیزان که پیگیر بوده اند مقرر شد تا  کارکنان ایثارگر شرکت شهروند با برخورداری حداقل ۱۲ ماه حضور داوطلبانه در جنگ تحمیلی از مالیات و با حداقل حضور داوطلبانه ۲۴ ماه از بیمه و مالیات معاف شوند.

وی در ادامه هماهنگی اداره کل رفاه با سازمان ورزش شهرداری تهران را یادآور شد و اظهارداشت: کارکنان جانباز این سازمان نیز از دی سال جاری از پرداخت بیمه و مالیات معاف می شوند.

 معاون شهردار تهران در پایان با ارج نهادن به هشت سال حماسه آفرینی رزمندگان افزود: هیچ چیز مهمتر از این نیست که از جانبازان و رزمندگان جان بر کف اسلام و ایثارگرانی که جان خود را در هشت سال جنگ تحمیلی فدا کردند تا آبروی اسلام و جمهوری اسلامی ایران را بیمه کنند، تقدیر و تجلیل نماییم چرا که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت این دلیرمردان است.

ارسال نظر