شناسه خبر : 19735

اختصاصی چابک آنلاین؛

اقبال جامعه در خرید بیمه‌نامه تلفن همراه بیشتر شده است

اقبال جامعه در خرید  بیمه‌نامه تلفن همراه بیشتر شده  است

کارشناس فنی و دیجیتال مدیریت مهندسی شرکت بیمه سامان، اظهار داشت که در یکسال گذشته ، اقبال جامعه به سمت بیمه‌نامه تلفن همراه بیشتر شده و فروش خوبی هم با توجه به استقبال بی نظیر بیمه گذاران صورت گرفته است.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری،  "سمانه پناهی"، در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، تلفن همراه را جزو جدایی ناپذیر زندگی امروزی افراد خواند و گفت:  روزانه حدود 2 میلیون ریجستری در کشور انجام  می شود و بالای 80 درصد زندگی افراد  جامعه در ارتباط با تلفن همراه  بوده که این امر ضرورت داشتن بیمه نامه موبایل را مورد توجه بیشتری قرار داده است.

وی، اذعان داشت که یکی از مهمترین خواسته های بیمه گذاران در دوره شیوع کرونا،‌ حداقل شدن مراجعه به دفاتر بیمه گران برای خرید بیمه نامه، اعلام و یا ثبت خسارت  بوده که  شرکت بیمه سامان  هم تلاش کرده در رشته های پرمخاطب از جمله بیمه تلفن همراه، این رویه را پیاده سازی کند.

پناهی، توضیح داد : باتوجه به تجربه‌ای که در مدت فروش بیمه‌نامه موبایل به دست آمده، بیشتر مردم، بیمه موبایل را تهیه می‌کنند و به همین دلیل سعی شده تا برروی خدمات این بیمه نامه  بیشتر کار شود.

کارشناس فنی و دیجیتال مدیریت مهندسی شرکت بیمه سامان،ادامه داد:تمام شرکت‌های بیمه خدماتی همچون نوسانات برق،آب دیدگی و آتش سوزی را در بیمه‌نامه تلفن همراه پوشش می‌دهند اما آنچه در  بیمه سامان باعث تمایز با دیگر شرکتهای بیمه شده ،اضافه کردن یکسری خدمات ارزش افزوده ای در این بیمه نامه  است.

پناهی اظهار داشت: شرکت بیمه سامان در چشم اندازی بلند مدت در پی ایجاد یک سیستم یکپارچه به لحاظ فروش و پرداخت خسارت بیمه نامه موبایل در بستر آنلاین، با کمترین مراجعه و همچنین صرف زمان کم و ایجاد اطمینان خاطر بیمه گذاران به جهت تسهیل در امر خدمات رسانی است.

وی اضافه کرد:بیمه گذاران در حال حاضر برای دریافت خسارت بیمه نامه موبایل با اعلام خسارت وارده در سایت رسمی بیمه سامان و بارگذاری مدارک مربوطه در سایت و بعد از ارزیابی در شعب زیر مجموعه، تشکیل پرونده انجام می شود.

کارشناس فنی و دیجیتال مدیریت مهندسی شرکت بیمه سامان، علت عدم پوشش مواردی همچون کف زنی در بیمه های موبایل را سخت بودن اثبات آن توسط بیمه گذاران  اعلام  کرد و گفت:  بیمه سامان با یک دید متفاوت نسبت به سایر شرکتهای بیمه ای  فعال در حوزه تجهیزات الکترونیک در این زمینه وارد بازار شده که این دیدگاه متفاوت منجر به ایجاد سازو کاری در بستر آنلاین برای خرید آسان بیمه نامه  با توجه به تغییر رفتار مشتریان در خرید از فضای الکترونیک شده است.

ارسال نظر