شناسه خبر : 19301

سند تحول دیجیتال ثبت اسناد و املاک کشور تدوین شد

سند تحول دیجیتال ثبت اسناد و املاک کشور تدوین شد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: نسخه اولیه سند تحول دیجیتال تدوین شده و این سند گامی به سوی نوسازی و توانمندسازی ثبت اسناد است و تحولی عظیم به لحاظ نحوه ارائه خدمات به متقاضیان خلق خواهد کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی در دومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی با محوریت «تشریح راهبردهای سند تحول دیجیتال در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور» که با حضور علی کاظمی قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضاییه برگزار شد بر هوشمندسازی فرایندها تاکید کرد و افزود: سند تهیه شده که با بهره گیری از خرد جمعی و رفع ابهامات در اسرع وقت به مرحله عملیاتی خواهد رسید و با به اجرا گذاشتن سند تحول دیجیتال، سازمان ثبت اسناد به سمت و سوی مدرنیزاسیون پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه سند تحول وضعیت سازمان ثبت از لحاظ دیجیتال را به تصویر می کشد، اظهارداشت: طرح سند تحول دیجیتال با همفکری مدیران سازمان ثبت اسناد و مجریان این سند طراحی شده که با زبانی گویا و شفاف چشم‌انداز سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را در سال‌های آتی به تصویر می‌کشد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از اهداف مهم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را توسعه سند رسمی و ترغیب متقاضیان عنوان کرد و گفت: سند دیجیتال باید این مهم را محقق کند.

بابایی افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در صدد است با طراحی اپلیکیشن‌های مرتبط، امکان مراجعه حضوری متقاضیان را به حداقل برساند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابراز امیدواری کرد که به زودی با دسترسی به نسخه سند تحول و تعالی پیوستی از سند تحول دیجیتال نیز ایجاد شود.

ارسال نظر