شناسه خبر : 15108

خرید ملک ارزان و ثبت شرکت در ترکیه

خرید ملک ارزان و ثبت شرکت در ترکیه

شهروندان ایرانی در سال گذشته میلادی (۲۰۱۹) بیش از ۹۰۰ شرکت در ترکیه ثبت کردند. در حال حاضر ترکیه به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد برای مهاجرت در میان ایرانیان به شمار می آید و علت این امر نیز وجود راه های نسبتاً ارزان برای مهاجرت به تریکه است، از راه های متداول مهاجرت به ترکیه می توان به خرید ملک در ترکیه، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت در ترکیه و غیره اشاره کرد، اما آسان ترین و ارزان ترین راه دریافت اقامت کشور ترکیه در زمستان ۹۹ اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید و یا از علاقمندان به کسب اطلاعات در این زمینه هستید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کلی در رابطه با راحت ترین راه ها مهاجرت به ترکیه در اختیارتان قرار دهیم.

خرید خانه در ترکیه

خرید خانه و ملک در ترکیه یکی از بهترین راه های دریافت اقامت این کشور می باشد، افراد مختلف می توانند با خرید خانه در این کشور به سادگی اقامت ترکیه را دریافت کنند، 

اما اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید بهتر است بدانید که به عنوان یک خارجی برای خرید ملک در مناطق شهری که کمتر از 2000 جمعیت دارد با محدودیت هایی روبرو هستید همچنین اتباع خارجی مجاز به خرید املاک در محدوده مناطق نظامی نیستند علاوه بر موارد مذکور محدودیت های دیگری هم در رابطه با خرید ملک و خانه برای مهاجران وجود دارد ولی به طور کلی جای نگرانی نیست و همواره خرید ملک از آسانترین راه های مهاجرت به ترکیه به شمار می رود، لازم به ذکر است که تمام مراحل ثبت قراردادهای خرید ملک در ترکیه حدود هفت روز طول می کشد. دولت ترکیه نیز به نوبه خود سه تا نه ماه طول می کشد تا پرونده را بررسی کند و اسناد مالکیت را برای انتقال آزاد کند. بنابراین شما می توانید در کمتر از یک سال با خرید خانه و ملک در ترکیه  اقامت  این کشور را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز جهت خرید خانه در ترکیه

1. گذرنامه

2. گرفتن کد مالیاتی محلی

3. افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک های ترکیه با توجه به کد مالیاتی

4. مدارک محل سکونت خود در کشور خودتان(مثل قبض برق)

5. دو قطعه عکس ۴*۳

Untitled

ثبت شرکت درترکیه

ثبت شرکت در ترکیه یکی دیگر از راه های آسان دریافت اقامت این کشور به شمار می آید، اگر قصد ثبت شرکت در ترکیه را دارید بهتر است بدانید که قوانین سرمایه گذاری در جمهوری ترکیه برای شهروندان داخلی و اتباع خارجی برابر است؛ یعنی سرمایه گذار خارجی می تواند به راحتی برای ثبت شرکت در ترکیه اقدام کند. با این حال، لازم است بدنید که قوانین در زمینه شرکت های فعال در بازار برق، هواپیمایی کشوری و حمل و نقل دریایی محدودیت های خاصی برای سرمایه گذاران خارجی دارند.

برای ثبت شرکت در ترکیه، شرکت باید در یک دفتر ثبت تجاری در اداره ثبت احوال تجارت ثبت شود. علاوه بر این، صاحبان مشاغل مستقر، بنیان گذاران و مدیران شرکت ها باید در ادارات دار مالیاتی ثبت نام کرده و شماره مالیات دریافت کنند.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در ترکیه

 

  1. حداقل دو قطعه عکس ۴*۳ رنگی با زمینه روشن
  2. اصل گذرنامه تمام شرکاء ( اعتبار گذرنامه ها نباید از ۶ ماه کمتر باشد)
  3. تعیین مقدار سهام هر یک از شرکاء
  4. مشخص نمودن موضوع فعالیت شرکت
  5. مشخص نمودن آدرس، کد پستی و تلفن شرکت
  6. انتخاب چند نام برای شرکت ( حداقل ۵ نام را مشخص کنید)
  7. تعیین اعضای هیات مدیره و مدیر عامل و مشخص نمودن شخص صاحب حق امضاء
  8. اعطای وکالت برای انجام کارهای ثبت شرکت
  9. حداقل سرمایه اعلامی نباید از ۱۰۰۰۰ ریال برای شروع به کار که حدود یک چهارم مبلغ آن برای یک ماه در حساب شرکت بلوکه خواهد بود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت شرکت در ترکیه به لینک زیر مراجعه کنید:

    https://www.aloapply.com/zero-to-100-companies-registered-in-turkey/

به طور کلی خرید ملک و خانه در ترکیه و همچنین ثبت شرکت در ترکیه دو مورد از آسان ترین راه های مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت این کشور می باشد، اگر قصد اخذ اقامت ترکیه را دارید پیش از هر چیز باید از قوانین و شرایط هر یک از روش های موجود مطلع شوید، سایت الواپلای به نشانی aloapply.com منبع کاملی برای کسب اطلاعات مذکور به شمار می آید، علاوه بر این کارشناسان و مشاوران ما همواره آماده ارائه خدمات در این زمینه و انجام مشاوره رایگان با متقاضیان مهاجرت به ترکیه هستند و شما از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید با تیم الواپلای در ارتباط باشید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه بیست و پنجم، پلاک 24، طبقه 2، واحد 2

تلفن: 021-88884645

ایمیل: alo@aloapply.com

ارسال نظر