شناسه خبر : 18449

اینشورتاک به فینال نزدیک می شود

اینشورتاک به فینال نزدیک می شود

مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه (اینشورتاک) که از تیرماه سال جاری با حمایت بیمه مرکزی و با استقبال گسترده نمایندگان، مدیران و فعالان صنعت بیمه در حال برگزاری است، به فینال خود نزدیک شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، احسان حق بجانب دبیر اجرایی این رویداد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان با بیان این که اینشورتاک در نوع خود یک نوآوری در جهت ارائه حرفه ای خدمات بیمه در قالب سخنرانی های کوتاه محسوب می شود، گفت: ما از ابتدای فرآیند مسابقه تاکید داشتیم که شرکت کنندگان برای استفاده از آموزش ها و اجرای سخنرانی خود نیاز به سفر به تهران نداشته باشند و پروتکل های بهداشتی را در حد اعلای آن رعایت کنیم.

وی افزود: با فراهم شدن زیرساخت فنی یادگیری آنلاین، ضمن دعوت از اساتید، فیلم های آموزشی در داخل استودیو ضبط شد و در دسترس شرکت کنندگان مسابقه قرار گرفت.

او با اشاره به این که از ابتدای شهریورماه دسترسی کاربران به آموزش ها فعال شده است، ادامه داد: کاربران به جای یک بار تماشای آموزش ها، توانسته اند چندین مرتبه فیلم های آموزشی را مشاهده و تمرین کنند.

حق بجانب همچنین به راهبری علاقه مندان در گروه هایی به نام منتورینگ سخنرانی اشاره کرد و با بیان این که به این روش، به سوالات و دغدغه های مخاطبان پاسخ داده شده است،‌ اظهار کرد: تلاش شد کیفیت فن بیان و سخنوری همه شرکت کنندگان نسبت به قبل از مسابقه ارتقا پیدا کند.

دبیر اجرایی رویداد اینشورتاک با بیان این که در این مسابقه تا اینجا همه برنده اند، ادامه داد: هر کسی خود را باید با نسخه قبلی خود مقایسه کند و لذا پیشرفت در همه شرکت کنندگان محسوس است.

او پایان مهرماه را پایان مهلت قانونی ارسال ویدیوهای سخنرانی شرکت کنندگان دانست و با تاکید بر این که این فرصت قابل تمدید نیست، ادامه داد: از ابتدای آبان ماه ویدیوهای سخنرانی طی دو مرحله توسط تیم ارزیابی بر اساس مولفه های از پیش اعلام شده در سایت مسابقه مورد بررسی قرار گرفته و تعدادی از سخنرانی ها برگزیده می شود.

به گفته وی، از افراد راه یافته به این مرحله دعوت می شود در کارگاه آموزشی تکمیلی شرکت کنند و اگر محتوا و قالب سخنرانی ها نیاز به بازطراحی داشته، به آنها کمک می شود که ارائه با کیفیت تری داشته باشند.

حق بجانب با اشاره به این که از بین سخنرانان، ۱۲ نفر برای اجرای فینال مسابقه انتخاب می شوند، ادامه داد: فینال مسابقه به تاریخ پیش بینی شده در پنجم آذرماه به صورت حضوری و با شرکت مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار و در آن سخنرانان برتر سال صنعت بیمه معرفی می شوند.

گفتنی است نخستین مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه (Insurtalk) با حمایت بیمه مرکزی و به همت شرکت بیمه تعاون برگزار می شود و یونس مظلومی میدرعامل شرکت بیمه تعاون،‌ رئیس شورای سیاست گذاری این مسابقه است.

ارسال نظر