شناسه خبر : 15923

بیمارستان میلاد ریالی از بودجه یک میلیارد یورویی کرونا دریافت نکرد

بیمارستان میلاد ریالی از بودجه یک میلیارد یورویی کرونا دریافت نکرد

حمزه زاده گفت: از یک میلیارد یورویی که به دستور مقام معظم رهبری برای امر کرونا تخصیص پیدا کرده بود، بیمارستان میلاد ریالی دریافت نکرده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان میلاد با اشاره به آخرین خدمات ارائه شده به بیماران کرونایی، اظهار کرد: بیمارستان میلاد با پتانسیل ۵ هزار نفر نیروی انسانی در سازمان تامین اجتماعی به عنوان ویترین درمان و بیمارستان ملی است که  در شرایط کرونایی معنویت‌هایی به خاطر ایثار گری‌ها شاهد بودیم.

حمزه زاده با اشاره به اینکه بیمارستان میلاد به لحاظ کیفی و آماری خوب درخشید، ادامه داد: در خدمات رسانی کرونایی حرفی برای گفتن داریم. در حال حاضر که در بیمارستان ما ۳۰۰ تخت کرونایی فعال است، از ۱۴۱ هزار تخت فعال در کشور شش دهم تخت‌های فعال را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل بیمارستان میلاد بیان کرد: متولی درمان ویروس کرونا وزارت بهداشت است و ما هم در کنار این وزارتخانه خدمات شایانی را به بیماران ارائه کردیم و از مجموع ۳ دستگاه سی تی اسکن ۱ دستگاه را به بیماران کرونایی اختصاص داده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به تمامی بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی به صورت رایگان صورت می‌گیرد، یادآور شد: از یک میلیارد یورویی که به دستوری مقام معظم رهبری برای امر کرونا تخصیص پیدا کرده است، بیمارستان میلاد  ریالی دریافت نکرده و با مشکل کسری بودجه مواجه است.

 

ارسال نظر