شناسه خبر : 14791

اختصاصی چابک آنلاین؛بازخوانی دستاوردهای سال ۹۹ تضمین کرد؛

بیمه تجارت‌نو، ماندگار در جایگاه اول صنعت بیمه

بیمه تجارت‌نو، ماندگار در جایگاه اول صنعت بیمه

بازخوانی دست‌آوردهای سال‌جاری شرکت بیمه تجارت‌نو نشان می‌دهد که با وجود شیوع پاندمی کرونا و شرایط اقتصادی این شرکت بیمه‌ای در شاخص‌های مالی، بازده دارایی، حق بیمه تولیدی و افزایش ارزش سهام رشد چشمگیری داشته است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، رشدی که اطمینان سهامداران و بیمه گذاران را به حدی رسانده تا "با خیال راحت تکیه کنند".

حق بیمه تولیدی در مسیر صعود 

صورت‌های مالی بیمه تجارت‌نو حاکی از آن دارد که حق بیمه صادره این شرکت بیمه‌ای در سه ماه ابتدایی سال جاری رقمی در حدود 259 میلیارد تومان بوده و درسه ماهه دوم سال‌جاری با جهشی چشمگیر به رقم 610 میلیارد تومان رسیده و در نهایت تیم تلاشگر این شرکت بیمه‌ای توانسته تا پایان سه ماهه سوم سالجاری حق بیمه صادره خود را با رشدی 93 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به بیش از900 میلیارد تومان برساند.

نکته قابل توجه اینکه شرکت بیمه تجارت‌نو در ۹ ماهه سال‌جاری موفق شده تا رکورد مجموع فروش دو سال ۹۸ و 97خود را تغییر دهد، چراکه جمع حق بیمه صادره این شرکت در دوسال گذشته رقمی معادل 879 میلیارد تومان بوده است.

رشد یک هزار درصدی سودخالص

گزارش ها حاکی از آن است که سود خالص شرکت بیمه تجارت‌نو در سال‌جاری نیز با رشد قابل توجهی روبرو شده چراکه سودخالص این شرکت بیمه‌ای در سه ماهه ابتدایی سال 99 رقمی در حدود 100 میلیارد تومان بوده که با همت مجموعه درپایان شهریور به بیش از 250 میلیارد تومان رسیده است.

قابل توجه آنکه سودخالص شرکت بیمه تجارت‌نو در 9 ماهه امسال رشدی 1000درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده و به رقمی بیش از 320 میلیارد تومان رسیده است.

در واقع سود خالص 137 میلیاردی سال گذشته شرکت بیمه تجارت‌نو در مقایسه با سودخالص 9 ماهه امسال موید پیشرفت این شرکت بیمه‌ای است .

جهش سود عملیاتی 

ناگفته نماند این موارد تنها آمار مثبت شرکت بیمه تجارت‌نو در سالجاری نیست بلکه این شرکت بیمه ای در تحقق سود عملیاتی هم جهشی روبه جلویی داشته است.

سود عملیاتی شرکت بیمه تجارت‌نو در سه ماهه ابتدایی سال‌جاری با بیش از دو هزار درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم 100 میلیارد تومان رسیده و با شیب صعودی در ماه‌های بعد به رشد خود ادامه داده، مقایسه سود عملیاتی 9 ماهه سال‌جاری این شرکت بیمه‌ای با سال گذشته نشان از رشد و کیفیت عملکرد این شرکت بیمه‌ای می‌دهد.

در کل سود عملیاتی شرکت بیمه‌ تجارت‌نو در9 ماهه امسال با رشد 933 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم 310 میلیارد تومان رسیده است.

دست‌های پرتجارت‌نو برای سهامداران

بررسی عملکرد بیمه‌گری شرکت بیمه تجارت‌نو نشان می‌دهد که با سکانداری نیما نوراللهی، سهامداران این شرکت بیمه‌ای به سود خوبی دست یافته‌اند، سودخالص هرسهم این شرکت در پایان آذرماه سال‌جاری با رسیدن به رقم ۱,۰۶۹ریال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷۵درصد رشد داشته است.

این درحالی‌است که سودخالص هرسهم این شرکت بیمه‌ای در پایان سال 98 حدود 860 ریال بوده است.

سودی از جنس انباشته 

شرکت بیمه تجارت‌نو تا پایان خردادماه سال 99 سود انباشته خود را به رقم 233 میلیارد تومان رسانده و با گام‌های استوار موفق شده در 9 ماهه امسال سود انباشته خود را به بیش از 280 میلیارد تومان افزایش دهد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 425 درصد رشد داشته است. 

سود انباشته این شرکت بیمه‌ای در مدت مشابه سال قبل رقمی در حدود 540 میلیون تومان بوده است.

با استناد به کارنامه عملکرد، افق پیش روی شرکت بیمه تجارت‌نو نوید روزهای بهتر و کسب سود بیشتر برای سهامداران این شرکت بیمه‌ای را می‌دهد چراکه این شرکت بیمه ای باوجود جوان بودن موفق به سرمایه گذاری های پربازده و جذب بیمه‌گذاران بزرگی شده، موفقیتی که ادامه دارد و گواه پیشرفت‌های بیشتر برای این شرکت بیمه‌ای است.

photo_2021-02-14_14-23-52

ارسال نظر