شناسه خبر : 14480

مجید بختیاری مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران شد

مجید بختیاری مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران شد

دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی سید مجید بختیاری را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران منصوب کرد/ گفتنی است، این حکم بر اساس مصوبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سهامی بیمه ایران صادر شده است.

به گزارش چابک آنلاین، با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی ، سید مجید بختیاری به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران منصوب شد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در متن حکم دکتر دژپسند خطاب به سید مجید بختیاری آمده است:

با عنایت به مصوبه مورخ 1399/10/24 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سهامی بیمه ایران، به موجب این حکم به  سمت عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران منصوب می شوید. انتظار می رود در راستای برنامه های دولت دوازدهم و برنامه های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی موارد ذیل در اولویت برنامه های آن شرکت قرار گیرد:

- پیاده سازی بیمه دیجیتال در راستای توسعه اقتصاد هوشمند
- تدوین و پیگیری برنامه خروج از زیان دهی شرکت
- استقرار کامل سیستم جامع بیمه گری
- ساماندهی شعب و نمایندگی های بیمه ایران در سراسر کشور
- افزایش تنوع خدمات بیمه ای در راستای ارائه خدمات بهینه، آسان و سریع به آحاد جامعه و متناسب نمودن ترکیب پرتفوی
- اهتمام در وصول مطالبات
- استقرار کامل بودجه ریزی عملیاتی
- پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک و استفاده از منابع بیمه به سمت تامین مالی اقتصاد و بازار سرمایه

 - توجه به موضوع سودآوری شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی، ارتقاء توانگری مالی، افزایش بازدهی سرمایه گذاری ها و استفاده از ذخایر و دارایی های مولد 
- اجرای کامل آیین نامه حاکمیت شرکتی 

امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

شایان ذکر است اهم مسئولیت هایی سید مجید بختیاری در شرکت سهامی بیمه ایران، مدیریت امور شعب و نمایندگی های داخل کشور، مدیر کلی امور مالی، مدیر کلی فناوری اطلاعات و آمار و عضویت در شورای سرمایه گذاری این شرکت بوده است.

همچین مدیرعاملی بیمه های رازی و دی، عضویت غیر موظف هیأت مدیره شرکت چرخشگر، عضویت در کار گروه های تخصصی مالی و حسابرسی و فناوری اطلاعات و طرح تحول در صنعت بیمه، از دیگر سوابق اجرایی و مدیریتی سید مجید بختیاری مدیر عامل جدید شرکت سهامی بیمه ایران است.

 

ارسال نظر