شناسه خبر : 14252

اختصاصی چابک آنلاین؛

طلب بیمه دی بابت قرارداد درمانی ایثارگران ۱۶۰۰ میلیارد تومان است

طلب بیمه دی بابت قرارداد درمانی ایثارگران 1600 میلیارد تومان است

مدیرعامل شرکت بیمه دی، طلب فعلی این شرکت از محل قرارداد بیمه تکمیل درمان ایثارگران را ۱۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر پرداخت خسارت بیمه تکمیل درمان به خانواده‌های ایثارگران کاملا بروز است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،"محمدرضا کشاورز"، در نشست خبری که امروز با حضورخبرنگاران برگزار شد، بااشاره به انتخاب شرکت بیمه دی برای چهارمین سال متوالی درمناقصه بیمه درمانی ایثارگران،گفت: در حال حاضر یک میلیون و 670 هزار نفر در این قرارداد تحت پوشش بیمه دی هستند.

وی،یکی از دغدغه‌های اساسی قرارداد بیمه درمانی ایثارگران را تامین منابع مالی آن عنوان کرد و توضیح داد: در 4 سال گذشته که بیمه دی این قرارداد را اجرایی کرده گاهی دچار وقفه‌هایی در تامین منابع مالی این قرارداد شده زیرا در اردیبهشت و خرداد ماه سالجاری طلب بیمه دی به رقم بالایی رسیده بود.

کشاورز، افزود: درحال حاضر قسمت زیادی ازطلب شرکت بیمه دی از قرارداد درمانی ایثارگران در قالب اسناد خزانه و بخشی به صورت نقد دریافت شده، به‌گونه ای که حق بیمه قرارداد سال اول، دوم و 7 ماه از قرارداد سال سوم کاملا تسویه شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت بیمه دی، حق بیمه قرارداد بیمه درمانی ایثارگران در سالجاری به غیر از افزوده شدن مالیات برارزش افزوده افزایشی نداشته و در حال حاضر رقم حق بیمه این قرارداد ماهانه 290 میلیارد تومان است.

کشاورزگفت: درحال حاضر پرداخت خسارت بیمه تکمیل درمان به خانواده های ایثارگری کاملا بروز است و حدود 80 درصد از جامعه ایثارگری کشور خدمات خود را از مراکز تحت قرارداد دریافت می‌کنند و 20 درصد به مراکز درمانی غیر طرف قراداد مراجعه دارند.

وی، عنوان کرد: سال گذشته در بخش اتکایی اجباری، اتکایی اختیاری و قرارداد درمان ایثارگران با شرایطی خاص نزد بیمه مرکزی بود وامسال هم سه شرکت صنعت بیمه برای پذیرش اتکایی قرارداد درمانی ایثارگران ابراز تمایل کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بیمه دی،یکی از شاخص‌های مهم شرکت‌های بیمه را روند ضریب خسارت دانست و افزود: با مدیریت ریسک و مدیریت و کنترل خسارت در سال 98 ضریب خسارت کلی شرکت 67 درصد بوده و در سال جاری هم این روند کاهشی است.

کشاورز، بیان‌کرد: بیمه دی فعالیت سرمایه‌گذاری های خود را به صورت تخصصی توسط یکی از شرکت‌های زیر مجموعه خود انجام می‌دهد و در 6 ماهه 306 میلیارد تومان سوداوری ناشی از فعالیت‌های سرمایه گذاری این شرکت جدای از 919 میلیارد تومان سود سرمایه گذاری بوده است. 

مدیرعامل شرکت بیمه دی، ارزش روز منابع سرمایه گذاری این شرکت را 1700 میلیارد تومان عنوان کرد.

کشاورز، خرید دارایی‌های ثابت را ازجمله اقدامات مهم سالهای اخیر شرکت بیمه دی دانست و گفت: در زمان شروع مدیریت خود در این شرکت 7 شعبه ملکی  وجود داشت  که اکنون این عددبه  42 ملک رسیده  و حتی بخشی از افزایش سرمایه شرکت از همین محل تجدید ارزیابی‌ها شکل می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی، بیان کرد: استارت‌آپها سبب افزایش ضریب نفوذ بیمه می‌شوند زیرا باعث افزایش رقابت، فرهنگ بیمه، خلق بازارهای نوین و کاهش هزینه های عملیاتی می شوند.

 

ارسال نظر