شناسه خبر : 13438

اختصاصی چابک آنلاین؛

۱۲ دانشگاه مطرح کشور تحت پوشش بیمه‌ای تجارت نو قرار گرفت

12 دانشگاه مطرح کشور تحت پوشش بیمه‌ای تجارت نو قرار گرفت

مدیر بیمه‌های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو اعلام کرد: درحال حاضر این شرکت بیمه‌ای با پوشش حدود ۸۰ هزار نفر از جامعه علمی، دانشگاهی کشور، بیشترین تعداد قرارداد را با مراکز دانشگاهی کشور دارد.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،"مونا عروجی" در گفت و گو با چابک آنلاین، گفت: شرکت بیمه تجارت نو با 12 دانشگاه مطرح کشور در زمینه بیمه نامه های درمان، حوادث دانشجویی، آتش سوزی و خودرو طرف قرارداد است.

وی با بیان اینکه این شرکت بیمه ای به تازگی وارد قرارداد با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز شده است، افزود: درحال حاضر شرکت بیمه تجارت نو در صنعت بیمه بیشترین تعداد قرارداد را با مراکز دانشگاهی کشور دارد.

مدیر بیمه های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو،دلیل رشد و موفقیت رشته تکمیل درمان در شرکت بیمه تجارت نو را خدمات دهی مناسب دانست و گفت: سرعت در ارائه خدمات، پاسخگویی 24 ساعته، گستردگی مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه تجارت نو و خدمات آنلاینی که از طرف مراکز  تشخیصی و درمانی طرف قرارداد ارائه می شود منجر به رضایت بیمه گذاران می شود.

وی با اشاره به رتبه چهارم این شرکت در حوزه انعقاد قرارداد با مراکز تشخیصی و درمانی در صنعت بیمه کشور ، اظهار کرد: درحال حاضر 4 هزار مرکز تشخیصی و درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد با شرکت بیمه تجارت نو هستند.

مدیر بیمه های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو، یکی از شروط انعقاد قرارداد با مراکز درمانی را، توافق سندیکای بیمه گران با آن مرکز درمانی برشمرد و تصریح کرد: شرکت بیمه تجارت نو با مراکزی که مورد تائید و توافق سندیکای بیمه گران نباشد وارد مذاکره نخواهد شد.

به اعتقاد عروجی، یکی از دلایل رضایت مراکز تشخیصی و درمانی از همکاری با این شرکت بیمه ای، تسویه سریع بیمه تجارت نو و تعامل مستمر  با این مراکز و تامین به موقع نقدینگی مراکز است که باعث شده مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت بیمه ای هرگز دچار ریزش نشوند.

وی یکی از مزایای بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه تجارت‌نو را صدور معرفی نامه آنلاین برشمرده و گفت: بیمه گذاران می توانند با مراجعه به هر مرکز درمانی و ارائه کد ملی خود با همراه داشتن دستور پزشک معرفی نامه دریافت کنند.

مدیر بیمه های عمر، حوادث و درمان شرکت بیمه تجارت نو در خصوص پوشش بیمه ای هزینه های تشخیصی و درمانی بیماری کرونا، توضیح داد: هزینه های درمانی بیماری کرونا توسط شرکت بیمه تجارت نو پرداخت می شود و هزینه های تشخیصی نیز مشروط به رعایت یکسری ضوابط و پروتکل ها قابل پرداخت است.

 

ارسال نظر