شناسه خبر : 12281

بیمه آسیا امسال هم عملکرد خوبی خواهد داشت

بیمه آسیا امسال هم  عملکرد خوبی خواهد داشت

مدیران بیمه آسیا در دیدار با مدیرعامل، برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی و عملکرد درخشان بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ و شصت و یکمین سال تاسیس شرکت را به ایشان تبریک گفتند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ­آسیا، در پی برگزاری موفقیت ­آمیز مجمع عمومی بیمه ­آسیا و تصویب صورت­ های مالی و عملکرد درخشان شرکت در سال گذشته و همچنین به مناسبت سالگرد 61 سالگی بیمه ­آسیا، جمعی از معاونین مدیرعامل و مدیران ستادی به منظور رعایت فاصله اجتماعی، به نمایندگی از مدیران، مشاوران و نمایندگان مدیرعامل، با مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا دیدار کردند.
این گزارش می ­افزاید، در این دیدار از تلاش مجدانه مدیرعامل بیمه آسیا در حفظ و ارتقاء جایگاه شرکت در صنعت بیمه کشور و همچنین به جهت بهبود حقوق و مزایای پرسنل از جمله افزایش وام ­ها و به ویژه حمایت ­های همه جانبه درمانی، مالی و اداری از همکاران در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا تقدیر به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، در این دیدار، مدیرعامل بیمه  ­آسیا از زحمات و خدمات پرسنل و شبکه فروش صمیمانه تشکر کرد و کسب این موفقیت­های بزرگ را ناشی از حضور نیروی انسانی متعهد و فنی در این شرکت، برشمرد.
مدیرعامل بیمه­آسیا وضعیت بیمه آسیا را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود فراز و نشیب های به وجود آمده در سال گذشته اعم از سیل، زلزله و همچنین شیوع فراگیر بیماری کرونا، حضور نیروی انسانی توانمند، حرفه ای و متعهد و شبکه فروش فعال در بیمه­آسیا، رمز اصلی موفقیت شرکت بوده است.
نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا افزود: ریسک سنجی مناسب در سال گذشته سبب بهبود ترکیب پرتفوی بیمه آسیا شد و در کنار آن، برگزاری مجامع فصلی که برای اولین بار در صنعت بیمه اتفاق افتاد، تاثیر به سزایی در کنترل خسارت ها و تسریع در بررسی و پرداخت ها داشت که نتیجه آن، در کاهش 12 درصدی نسبت خسارت شرکت مشاهده می شود.
مسعود بادین گفت: با توجه به کسب موفقیت ­های اخیر بیمه ­آسیا، من اطمینان می­دهم که با تمهیدات هیات مدیره فنی و کارآمد، نیروی انسانی متعهد و متخصص و شبکه فروش توانمند، امسال نیز علیرغم وجود بیماری کرونا، عملکرد شرکت بسیار خوب خواهد بود و ما به یاری خداوند متعال، برنامه­ های خود را محقق خواهیم ساخت.
مدیرعامل بیمه آسیا در پایان، با اشاره وضعیت دشوار فعلی ناشی از شیوع بیماری منحوس کرونا، برای تمام کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا و به ویژه مردم میهن عزیزمان آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.

ارسال نظر