انفجار ساختمان مسکونی در غرب تهران

انفجار ساختمان مسکونی در غرب تهران

انفجار ساختمان مسکونی در غرب تهران منجر به مصدومیت ۱۲ نفر از ساکنان این ساختمان شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه در این باره گفت: ساعت ۱۲:۱۶ امروز صدای انفجار شدید از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه در محله آبشناسان خیابان جوانمردان اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند در طبقه زیرزمین یک ساختمان چهار طبقه که این زیرزمین به وسعت ۶۰ متر کاربری مسکونی داشته دچار انفجار شده است.

وی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که دیوارهای زیرزمین تخریب شود افزود: در قسمت بالا سری این واحد یک مغازه اغذیه فروشی بود که بخشی از دیوارهای این مغازه تخریب و همچنین بخشی از شیشه ها و دیوارهای این ساختمان و چند ساختمان اطراف دچار تخریب و خسارت شد.

وی درباره علت این حادثه نیز گفت: کارشناسان در محل مشغول بررسی هستند اما شکل حادثه نشان می دهد که نشت گاز شهری از عوامل اصلی این حادثه می تواند باشد.

به گفته ملکی، آتش نشانان هم اکنون در محل حادثه مشغول تخلیه ایمن سازی هستند.

همچنین سرپرست مرکز اورژانس در این باره گفت: تکنسین های این مرکز با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس در محل حادثه مشغول مداوای مصدومان هستند.

یحیی صالح طبری افزود: این حادثه تاکنون ۱۲ مصدوم داشته که تاکنون چهار مصدوم بدلیل ادامه مراحل درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.​

ارسال نظر