چگونه برای دریافت خسارت ناشی از قطعی برق اقدام کنیم؟ + فیلم

چگونه برای دریافت خسارت ناشی از قطعی برق اقدام کنیم؟ + فیلم

مدیرکل مدیریت مصرف برق توانیر گفت: افرادی که لوازم برقی منزلشان بر اثر نوسان و قطعی برق با مشکل مواجه شده می‌توانند خسارت ناشی از آن را دریافت کنند.

به گزارش‌ چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عبدالامیر یاقوتی مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر  اظهار کرد: به دلیل قطعی و نوسان برقی که هفته های گذشته در برخی شهرهای کشور داشتیم، ممکن است تعدادی لوازم خانگی دچار خرابی یا سوختگی شده باشند که شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برای جبران این خسارت ها تدبیری اندیشیده است.

وی افزود: مشترکانی که لوازم برقی خانگی آنها به دلیل نوسان برق دچار مشکل شده است، با مراجعه به سایت bime.tavanir.org.ir می توانند اقدام به اعلام خسارت و دریافت مبلغ کنند.

مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر بیان کرد: البته این فرآیند بایدها و نبایدهایی دارد یعنی اینکه یک فرد ممکن است اعلام خسارت کرده باشد اما کارشناسان شرکت توانیر خرابی دستگاه برقی را ناشی از نوسان یا قطعی برق منزل ندانند.

یاقوتی ادامه داد: کارشناسان شرکت توانیر برای تعیین خسارت وارد شده ابتدا مشاهده می کنند که در زمان خرابی لوازم برقی، آیا خطوط برقی آن ساختمان دچار نوسان یا قطعی برق دچار مشکل شده بوده یا خیر و در صورتی که در آن زمان هیچ اختلال برقی رخ نداده باشد، هیچ خسارتی به فرد واریز نمی شود.

وی تصریح کرد: به هر حال مشترکان در فرآیند تعیین خسارت اقدام به معرفی حساب بانکی خود و شماره شبای کارت بانکی خود می کنند و در صورت تایید کارشناسان، مبلغ به حساب آنها واریز می شود.

حجم ویدیو: 7.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03 دانلود ویدیو
ارسال نظر