شناسه خبر : 38491

اختصاصی چابک آنلاین ؛

بلینگهام؛ جواهر سفید برنابئو

بلینگهام؛ جواهر سفید برنابئو

گل دیر هنگام و پیروزی بخش جود بلینگهام به یونیون برلین در اولین بازی رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۳/۲۴، رکورد ویژه‌ای برای این بازیکن به ثبت رساند.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، رئال مادرید همان طور که آنچلوتی نیز قبل از بازی تاکید کرده بود با بازی پیچیده‌ای از یونیون برلین روبرو شد و پرس و دفاع عمیق تیم آلمانی باعث شد که سفید پوشان خیلی سخت بتوانند به محوطه حریف برسند. 

در طول ۹۰ دقیقه حملات رئالی ها بارها توسط دفاع و تیر دروازه حریف خنثی شد.

در نهایت تک گل رئال مادرید را در این بازی جود بلینگام در دقیقه 94 بازی به ثمر رساند و به این ترتیب موجب پیروزی یک بر صفر تیمش شد و هر سه امتیاز را در گام اول از فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید به دست آورد.

برابری با رونالدو

با وجود اینکه پسر انگلیسی اولین فصل خود را در رئال مادرید پشت سر می‌گذارد اما تا این مقطع ازفصل او عملکرد بی نظیری از خود به جای گذاشته است. 

جود بلینگام موفق شد در اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن رئال مادرید گلزنی کند.

 این ستاره انگلیسی در اولین بازی خود در رقابت های لالیگا هم گلزنی کرده و اکنون در اولین بازی خود در رقابت های چمپیونزلیگ هم گلزنی کرد.

تنها سه بازیکن رئال مادرید توانسته اند در قرن بیست و یکم، در اولین بازی خود در رقابت های لالیگا و در اولین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کنند که یکی از آن ها جود بلینگام است. 

دو بازیکن دیگر کریستیانو رونالدو و ایسکو هستند.

رونالدو در سال 2009 بود که در اولین بازی خود در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد. 

ایسکو در سال 2013 هم موفق شد این کار را انجام دهد و اکنون هم در سال 2023 میلادی جود بلینگام موفق شده  که در اولین بازی خود در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

 

ارسال نظر