شناسه خبر : 45037

اختصاصی چابک آنلاین؛

سرمایه داران ساز مهاجرت از لندن به خاورمیانه را کوک کردند

سرمایه داران ساز مهاجرت از لندن به خاورمیانه را کوک کردند

وب سایت خبری میلیستون هومز ، با انتشار گزارشی، سال ۲۰۲۴ میلادی را سال مهاجرت سرمایه داران از لندن به سمت کشورهای خاورمیانه به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برشمرد.

چابک آنلاین، فوادپورعبادی، در این گزارش ، از دبی به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت سرمایه داران ، از لندن یاد شده است. 

دبی توانسته در چند سال اخیر به یکی از اصلی ترین شهرهای جهان در جذب سرمایه و سرمایه دار تبدیل شود و بسیاری از ثروتمندان جهان را در خود گردهم آورده است.

سایت میلیستون هومز در ادامه این گزارش نوشت: از صنعت ساختمان و برج سازی تا سرمایه گذاری در زمینه های مختلف ، همه و همه به گونه ای برای سرمایه گذاران آماده شده که آنان را به مهاجرت به دبی ترغیب کرده و بدون شک سال 2024 میلادی ، رکوردی جدید در این زمینه ثبت خواهد شد و دبی را به شهری تبدیل می کند که حتی از لندن هم برای سرمایه گذاری جذاب تر باشد .

در این گزارش به هفت نقطه قوت  دبی نسبت به لندن اشاره شده است .

از قرار معلوم،  هفت مزیت و نقطه قوت دبی نسبت به لندن و دیگر شهرهای جهان شامل مالیات پایین، زیر ساخت مناسب، مقصد گردشگری ویژه در جهان، فرصت های ویژه بازرگانی، اماکن وسیع برای تجارت، امنیت بالا و محلی مناسب بازاریابی و فروش بوده است.

 

ارسال نظر