شناسه خبر : 30963

استقبال سرمایه گذاران خارجی از پروژه های مسکنی و گردشگری

استقبال سرمایه گذاران خارجی از پروژه های مسکنی و گردشگری

معاون وزیر اقتصاد گفت: سرمایه گذاران خارجی از پروژه های مسکنی و گردشگری استقبال کردند و در این بخش وزارت راه وشهرسازی همکاری لازم را داشته است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی فکری در خصوص گام نخست سند ۲۵ ساله ایران و چین گفت: در مورد سند ۲۵ ساله ایران و چین  چشم انداز روابط را در این سند طراحی کردیم که از دی ماه سال گذشته فاز اجرایی آغاز شد‌.

به گفته رئیس سرمایه گذاری خارجی و کمک های فنی اقتصادی، در ماه های اخیر بخش های مختلف سند مورد بررسی قرار گرفت و چندین کمیته مشترک تشکیل شد و پروژه های عملیاتی را تعریف کردیم.

فکری اضافه کرد: زمانی که پروژه ها آغاز به کار کردند به صورت رسمی جزئیات را اعلام می کنیم.

او در خصوص سرمایه گذاری کشورهای خارجی در پروژه های عمرانی و مسکنی هم گفت: سرمایه گذار در پروژه های مسکنی و گردشگری  داشته ایم و سرمایه گذاران در پروژه‌های مسکن هم وارد شده و این  پروژه ها  قابل توسعه هستند و موانع را برطرف خواهیم کرد و در این بخش هم وزارت راه وشهرسازی همکاری لازم را انجام می دهد.

او گفت: ممکن است پروژ ه و برنامه ای به هم پیوسته  در بخش های عمرانی وجود نداشته باشد، ولی سرمایه های خارجی در این حوزه زیاد  است هم در حوزه معدنی و هم در صنعتی چندین سرمایه گذار  وارد شده است.

ارسال نظر