شناسه خبر : 25440

گاز برای بیش از ۹۰۰ هزار مشترک کمیته امداد و بهزیستی رایگان شد

گاز برای بیش از ۹۰۰ هزار مشترک کمیته امداد و بهزیستی رایگان شد

سرپرست هماهنگی مدیریت امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که هزینه گازبهای مشترکان زیر پوشش سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی همسو با اجرای بند «ک» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، رایگان شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سید جلال نورموسوی در این باره گفت: تاکنون ۷۴۰ هزار مشترک از سوی کمیته امداد برای زیر پوشش قرار گرفتن در این طرح به شرکت ملی گاز ایران معرفی شده‌اند.

وی با تأکید بر سیاست حمایتی دولت از اقشار آسیب‌پذیر ادامه داد: این در حالی است که سازمان بهزیستی تاکنون ۱۸۸ هزار مشترک را معرفی کرده که این تعداد از ابتدای سال، از ۱۰۲ هزار مشترک، به ۱۸۸ هزار مشترک رسیده است.

سرپرست هماهنگی مدیریت امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: مبنای محاسبه این طرح از ابتدای سال ۱۴۰۰ است و تفاوتی در زمان اعلام اسامی معرفی‌شدگان برای تقدم و تأخر در این طرح وجود ندارد، اما بهتر است سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد هر چه سریع‌تر فهرست مشمولان را تکمیل کنند تا دیگر افراد واجد شرایط نیز در شمول این طرح قرار گیرند.

طبق اعلام شرکت ملی گاز ایران، نورموسوی تصریح کرد: اکنون در ۹ استان آمار ارسال‌شده از سوی سازمان بهزیستی بسیار کم است که انتظار می‌رود اقدام‌های لازم از سوی این نهادها هرچه زودتر انجام شود، هر چند امیدواریم عدد پایین اعلام‌شده، به‌دلیل نیاز نداشتن ساکنان این استان‌ها به خدمات بهزیستی باشد.

وی در پایان گفت: مجموعه شرکت ملی گاز ایران این آمادگی را دارد که مشترکان معرفی‌شده را در کمترین زمان ممکن زیر پوشش طرح حمایتی یادشده سازماندهی کند تا بخشی از هزینه‌ خانوارهای نیازمند حمایت، در بخش انرژی جبران شود.

 

ارسال نظر