شناسه خبر : 15055

واحدهای مسکونی مددجویان رایگان بیمه می‌شود

واحدهای مسکونی مددجویان رایگان بیمه می‌شود

رئیس ستاد مدیریت بحران گفت: مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند اما تنگدستی آنها اثبات شده ، معاف از پرداخت حق بیمه مسکن هستند و دولت حق بیمه انها را پرداخت می کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،" اسماعیل نجار"  در نشست مدیریت بحران استان ایلام اظهار کرد: قانون بیمه اجباری ساختمان های مسکونی توسط مجلس به تصویب رسید و در صورت بروز هرگونه خسارتی بیمه ها موظف به پرداخت خسارت به مالکان ابنیه آسیب دیده هستند.
وی گفت: مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند اما تنگدستی آنها اثبات شده ، معاف از پرداخت حق بیمه هستند و دولت حق بیمه انها را پرداخت می کند.
رئیس ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه مقاوم سازی واحدهای مسکونی و کاهش بار مالی و هزینه های دولت از اولویت ها است، تصریح کرد:   دولت با جمع آوری  پیشنهاد دستگاه های مختلف  بهترین و جامع ترین موارد عملی را برای اجرا به استان ها و دستگاه ها ابلاغ خواهد کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساختمان هایی متناسب با استانداردها و مقاوم را احداث کرده است، ادامه داد: احداث طرح های آبخیزداری، آبخوان داری و نهال کاری در استان ایلام باعث شده است که سیلاب ها و روان آب ها مدیریت و مهار شود و اگر طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری با مشارکت مردم انجام شود، زمینه حفظ و احیای عرصه های طبیعی توسط خود مردم فراهم می شود.
معاون وزیر کشور ادامه داد: ایلام پیشروترین استان کشور در حوزه ایجاد طرح های آبخیزداری و جنگل کاری با ایده های نوین است و یک الگو در کشور محسوب می شود.

 

  • ناشناس

    کجا مراجعه کنم برا بیمه مسکن

ارسال نظر