شناسه خبر : 30288

۲۷ هزار واحد مسکونی در شهر جدید پرند ساخته می شود

۲۷ هزار واحد مسکونی در شهر جدید پرند ساخته می شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از اجرای گام نخست طرح نهضت ملی مسکن با آغاز ساخت هزار و ۵۲۰ واحد مسکونی در فاز ۳ پرند خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: گام نخست طرح نهضت ملی مسکن با آغاز ساخت هزار و ۵۲۰ واحد مسکونی در فاز ۳ پرند آغاز شد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به استقبال متقاضیان از طرح نهضت ملی مسکن میزان ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن را ۲۲۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این میزان ۷۰ هزار نفر واجد شرایط شدند.  
صیادی افزود: تاکنون برای ۲۷ هزار و ۸۰۰ نفر با توجه به برنامه گام اول و دوم افتتاح حساب انجام شده است و برای ۱۷هزار و ۷۰۰ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن برنامه‌ریزی شده تا ۲۷ هزار واحد مسکونی در شهر جدید پرند طی ۴ سال ساخته و به متقاضیان تحویل داده شود. تامین زمین برای ساخت این حجم واحدمسکونی در جنوب فاز۳، فاز ۶، غرب فاز ۷ و ورودی شهر پرند انجام شده است.
به گفته صیادی، یکهزار و ۵۲۰ واحد مسکونی در جنوب فاز سه پرند که دارای پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی است در ۵ قطعه زمین با ۴۸ بلوک در ۴ طبقه، پارکینگ مسقف و آسانسور در حال ساخت است. در برخی از بلوک‌ها ساخت طبقه چهارم آغاز شده است و تعدادی از بلوک‌ها در مرحله سفت‌کاری و دیوارچینی هستند. همچنین عملیات اجرای تأسیسات نیز آغاز شده است و تلاش بر این است پیش از زمان مقرر، ساخت واحد‌های مسکونی این سایت تمام شود.
وی در مورد کیفیت ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن توضیح داد: در ساخت پروژه‌های نهضت مسکن ملی تمام مسائل فنی و مهندسی رعایت شده و در دیوار‌های واحد‌های مسکونی مباحث فنی در حوزه عایق حرارتی و صوتی و مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان رعایت شده و با بالاترین کیفیت در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تاکید کرد: چنانچه متقاضیان آورده خود را به موقع واریز کنند این پروژه در نیمه اول سال۱۴۰۲ به متقاضیان واگذار خواهد شد.

ارسال نظر