شناسه خبر : 22734

اختصاصی چابک آنلاین؛

هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری بورسی می شود

هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری بورسی می شود

مدیرعامل هلدینگ عمران و ساختمان صندوق باز نشستگی کشوری، گفت: سیاست های کلان وزارتخانه در گذشته بر این بود که شرکت ما وارد بورس نشود اما به نفع هرشرکت ساختمانی است که وارد بورس شود.

به گزارش چابک آنلاین، علی اکبر خراسانی، درگفت وگو با چابک آنلاین، افزود: برای ورود به بورس برنامه ریزی شده  و اگر این شرکت  وارد بورس شود، با ورود نقدینگی بیشتر حتما به نفع هلدینگ و صندوق بازنشستگی کشوری خواهد بود.

وی، خبر داد که در تفاهم نامه ای که با چین صورت گرفته، مذاکراتی به صورت مقدماتی  در راستای ورود تکنولوژی های نوین  درحال انجام است که با ورود تکنولوژی های صنعت ساختمان  دنیا و چین، در راستای تولید مسکن بهره خواهیم برد. 

عضو هیات مدیره شرکت هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری ، یاداور شد که صنعت ساختمان از نبود تکنولوژی روز دنیا رنج می برد وتصریح کرد: اگر بتوان به واسطه تکنولوژی به سمت ساخت  و مونتاژ  پیش برویم، قطعا سرعت ساخت و ساز بالا خواهد رفت و در صورت صنعتی شدن، هزینه های ساخت و ساز کاهش پیدا خواهد کرد اما این که ورود تکنولوژی چقدر به این روند کمک خواهد کرد به نوع تکنولوژی و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت بناها  بستگی خواهد داشت. 

خراسانی، مجموعه چشم انداز مشهد را یکی از بزرگ ترین پروژه های در دست ساخت شرکت متبوع خود برشمرد و گفت: مجموعه پروژه چشم انداز مشهد دارای چندین فاز است که فاز اول و دوم آن تکمیل شده و روزهای پایانی سال پیش، وارد فاز سوم  شده هرچند که  پروژه های دیگری در شهرهای رشت، تهران، مشهد و مازندران تعریف شده که در سال جدید عملیات اجرایی آن شروع خواهیم شد.

ارسال نظر