شناسه خبر : 37529

اختصاصی چابک آنلاین؛

اولین رقیب دبیر کل فعلی برای انتخابات سندیکای بیمه گران ثبت نام کرد

اولین رقیب دبیر کل فعلی برای انتخابات سندیکای بیمه گران ثبت نام کرد

معاون اسبق اتکایی و امور بین الملل شرکت بیمه ایران، خبرداد که برای حضور در انتخاب دبیرکلی سندیکای بیمه‎ گران ایران ثبت نام کرده است.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "بهمن لامعی" درگفت و گو با چابک آنلاین ضمن تائید حضور در انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران، خبرداد که بزودی برنامه های خود را ارایه خواهد کرد.

در کارنامه کاری لامعی، مدیریت کل بیمه ایران استان قزوین و مدیر کل بیمه ایران استان سیستان و بلوچستان به چشم می خورد.

دوره قبلی انتخابات سندیکای بیمه گران ایران 15 شهریور ماه سال 1400 برگزار شد که شورای عمومی سندیکای بیمه گران، سیدمحمد کریمی را به عنوان دبیرکل و بالاترین مقام اجرایی سندیکای بیمه گران انتخاب کرد.

اکنون،  مدت‌زمان تصدی دوساله کریمی به عنوان دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

کریمی در شهریور ماه سال 1400 با  31 رای از 33 رای ماخوذه ، ازطرف شورای عمومی برای دومین دوره متوالی یک دوره دوساله،  بعنوان دبیرکل این نهاد صنفی انتخاب شده بود.

او در سال 1398  نیز در کنار رقبایی همچون مسعود حجاریان، توانست 19 رای از 32 رای ماخوذه را کسب کند و به عنوان دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شود.

سیدمحمدکریمی، دبیرکل فعلی سندیکای بیمه گران ایران، عزیزالله مختاری و رسول ساجدی کاندیداهای آن دوره انتخابات بودند.

سید محمد کریمی در آن دوره توانست 31 رای از 33 رای ماخوذه را از آن خود کند و ازطرف شورای عمومی برای دومین دوره متوالی یک دوره دوساله،  بعنوان دبیرکل این نهاد صنفی انتخاب شود.

انتخابات سندیکای بیمه گران ایران  ۲۰ شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه ثبت نام داوطلبان احراز سمت دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران، افرادی که تمایل به احراز سمت دبیر کلی دارند می توانند از روز شنبه 28 مردادماه به مدت دو هفته تا آخر وقت اداری روز 5 شنبه 9 شهریور ماه ثبت نام کنند. 

درحال حاضر سندیکای بیمه گران ایران به عنوان بزرگترین نهاد صنفی صنعت بیمه با عضویت40 موسسه بیمه‌ای فعالیت می کند و بالاترین رکن آن یعنی شورای عمومی را مدیران عامل موسسات بیمه ای تشکیل می‌دهند.

براساس ماده 14 اساسنامه سندیکای بیمه گران، شورای عمومی این نهاد باید یکی از افراد صاحب نظر در امور بیمه‌ای و با سابقۀ مدیریتی را برای مدت دوسال به سمت دبیرکلی این سندیکا انتخاب کند و انتخاب مجدد آن فرد در دوره های بعدی هم بلامانع  است.

 

ارسال نظر