شناسه خبر : 38262

رشد ۱۵ درصدی پروازهای مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر

رشد ۱۵ درصدی پروازهای مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از افزایش ۱۵ درصدی پروازها و ۳۰ درصدی تعداد مسافران به مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، محمود امانی با اشاره به رکوردشکنی پروازهای مشهد در ایام پایانی ماه صفر، اظهار کرد: تعداد سفرهای هوایی و زائران جابه‌جا شده در فرودگاه مشهد طی روزهای پایانی ماه صفر به منظور زیارت حرم رضوی، با افزایش در تعداد پروازها و مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شده است.

وی ادامه داد: تعداد پروازها در این ایام نسبت به مدت مشابه (پایان ماه صفر سال گذشته) 15 درصد افزایش یافته است.در این ایام تعداد مسافرانی که توسط ناوگان هوایی به مشهد مقدس سفر کرده اند 30 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی افزود: از سوی دیگر دیروز شنبه 25 شهریورماه 200 پرواز به منظور تسهیل تردد مسافران در نظر گرفته شد که حدود 31 هزار مسافر را به مشهد مقدس منتقل کردند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: زائران علی بن موسی الرضا(ع) توجه داشته باشند که بلیت پروازهای فوق‌العاده به مقصد مشهد مقدس نیز از طریق سایت‌های رسمی و با نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: فرودگاه مشهد در دهه آخر صفر امسال ضمن برپایی 3 موکب با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اعم از سرود، تئاتر خیابانی، دمام‌زنی و غیره به استقبال از زائران رضوی رفت.

امانی بنی تصریح کرد: با توسعه تسهیلات و امکاناتی چون پارکینگ خودروها، تجهیز نمازخانه‌ها و زیباسازی محیطی در پی ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی در خور شأن زائران دهه آخر صفر هستیم.

ارسال نظر