شناسه خبر : 35670

پیش بینی درآمد غول تنقلات و نوشیدنی ها

پیش بینی درآمد غول تنقلات و نوشیدنی ها

شرکت صنایع غذایی پپسی‌کو پیش‌بینی درآمد و سود سالانه خود را برای دومین بار در سال جاری افزایش داد زیرا غول تنقلات و نوشیدنی‌ها به راحتی برآوردهای سه ماهه افزایش قیمت و تقاضای انعطاف‌پذیر را شکست داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سهام این شرکت در معاملات اولیه حدود ۲ درصد افزایش یافت زیرا عملکرد خوش‌بینانه نگرانی سرمایه‌گذاران را در مورد کاهش تقاضا ناشی از افزایش قیمت در دو سال گذشته برای مقابله با جهش هزینه‌ از مواد خام تا حمل ونقل کاهش می‌دهد.

میانگین قیمت‌ها در سه ماه منتهی به ۱۷ ژوئن ۱۵ درصد افزایش یافت.

پپسی‌کو اعلام کرد که حاشیه ناخالص ۱۳۰ واحد در سه ماهه افزایش یافته است، در حالی که سال گذشته ۹۶ واحد پایه افزایش یافته بود و این به دنبال افزایش ۵۰ واحدی در سه ماهه اول بود.

درآمد خالص در واحد نوشیدنی‌های آمریکای شمالی، در سه ماهه دوم ۱۰ درصد افزایش یافت، در حالی که حجم آن ۴ درصد کاهش یافت. پپسی پیش‌بینی کرد که رشد اقتصادی ارگانیک در سال ۲۰۲۳ در مقایسه با انتظارات قبلی افزایش ۸ درصدی، ۱۰ درصد افزایش یابد.

طبق گزارش رویترز، پپسی پیش‌بینی کرد که درآمد ارگانیک در سال ۲۰۲۳ در مقایسه با انتظارات قبلی افزایش ۸ درصدی، ۱۰ درصد افزایش یابد. انتظارات سود اصلی سالانه هر سهم از ۷.۲۷ دلار به ۷.۴۷ دلار افزایش یافت.

بر اساس داده درآمد خالص ۱۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۲۲.۳۲ میلیارد دلار رسید که بیش از برآوردهای ۲۱.۷۳ میلیارد دلار بود، در حالی که سود تعدیل شده ۲.۰۹ دلار به ازای هر سهم بالاتر از انتظارات ۱.۹۶ دلار بود.

 

ارسال نظر