شناسه خبر : 43917

اختصاصی چابک آنلاین؛

تقاضا برای خرید اعتباری کالاهای خرد در جامعه رو به افزایش است

فروشگاه مجازی لیزتک واسپاری توسعه تعاون در راه بازار

تقاضا برای خرید اعتباری کالاهای خرد در جامعه رو به افزایش است

سیدشهاب‌الدین پورعباسی، مدیرعامل شرکت واسپاری توسعه تعاون: شرکت واسپاری توسعه تعاون از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و مانند بیشتر شرکت‌های لیزینگ در ایران، در حوزۀ خودرو هم فعالیت می‌کند.

به گزارش چابک آنلاین ، از یک سال و نیم قبل بدین سو، استراتژی‌های شرکت‌ واسپاری توسعه تعاون با توجه به نیازهای جدید بازار تغییر داده‌ شده است.

با توجه به شرایط اقتصادی، نیاز به خرید اعتباری کالا در کشور به خصوص در سطح خرد بسیار افزایش پیدا کرده و از طرف دیگر ارتباط با تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان اصلی بازار خودرو به دلیل قوانینی که ایجاد شد، مثل قبل میسر نیست.

شرکت‌های لیزینگ معمولاً دارای یک‌ یا دو دفتر در کشور هستند بنابراین نیاز به ابزاری است تا بتواند از تمام کشور درخواست‌های جامعۀ هدف را جمع اوری کرده و به نیازهای آن‌ها پاسخ دهد.

در همین راستا واسپاری توسعه تعاون نسبت به راه‌اندازی یک پلتفرم و یک فروشگاه مجازی اقدام کرده تا کالاهای مختلفی را در حوزه خرد به مردم و جامعۀ هدف عرضه کند.

در این بین، پرتفوی واسپاری توسعه تعاون در یک سال و نیم گذشته از خودروی محض به سمت کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی و حتی زنجیره‌های تولید مثل بنگاه‌های کوچک توسعه یافته و سعی شد تا قسمت مهمی از پرتفوی واسپاری توسعه را به شرکت‌های کوچک و متوسط اختصاص دهیم.

شرکت واسپاری توسعه تعاون به لحاظ درآمدی همواره در تمام دوران فعالیت خود سودآور بوده وامسال هم سعی شد تا با افزایش سرمایه و با استفاده از ابزارهای دیگر تامین مالی مثل اوراق جمعی و روند عاملیت منابع مالی دنبال شود.

درشرکت واسپاری توسعه تعاون قصد براین است تا ازنظر سرمایه‌ای تأمین مالی زنجیره‌های تولید  در حد توان تأمین مالی شود و بنگاه‌های کوچک و متوسط هم می‌توانند روی توانمندی‌های شرکت ما حساب کنند.

شرکت واسپاری توسعه تعاون پایه‌های بسیار خوبی در حوزۀ درآمدی دارد و از وضعیت مالی مناسبی برخوردار است، و این موضوع به طرفین‌ تجاری ما اطمینان خاطر خوبی  خواهد داد.

 

حجم ویدیو: 98.90M | مدت زمان ویدیو: 00:04:11 دانلود ویدیو
ارسال نظر