شناسه خبر : 47411

اختصاصی چابک آنلاین؛

قیمت خانه در خیابان فرشته چقدر است؟

قیمت خانه در خیابان فرشته چقدر است؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان در محدوده خیابان فرشته تهران را بررسی کرده‌ایم.

چابک آنلاین، مریم علیایی، خیابان فرشته (فیاضی) یکی از خیابان لوکس شهر تهران است که در محله الهیه و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. خیابان فرشته از خیابان ولیعصر کمی بالاتر از چهارراه پارک‌وی، در غرب آغاز شده و به محدوده پل رومی در شرق منتهی می‌شود.

خیابان فرشته تهران به وجود گران‌قیمت‌ترین ساختمان‌هایی که در آن هستند، معروف شده است. نمونه‌هایی از لوکس‌ترین برج‌ها، پنت هاوس، آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی با متراژهای بالا و امکانات عجیب و غریب را تنها می‌شود در خیابان فرشته تهران دید.

دلیلی که خیابان فرشته را از سایر خیابان‌ها و حتی محله‌ها چه در منطقه‌ی یک و چه در کل تهران برتری می‌بخشد، امکانات بالای فراهم شده در این منطقه است. شما به عنوان یک فرد ساکن در منطقه فرشته تهران، دسترسی آسانی به به تمام امکانات مورد نیاز خود را با کیفیت بالا خواهید داشت.

یکی از مزیت‌های نام برده شده در خیابان فرشته که برای خریداران خانه و آپارتمان در تهران هم اهمیت زیادی دارد، دسترسی مناسب این منطقه به سایر نقاط شهر است. شما در خیابان فرشته به سهولت می توانید به هر نقطه‌ای از شهر دسترسی داشته باشید و این به سبب وجود بزرگراه‌ها و خیابان‌های مهم مثل زعفرانیه و الهیه در اطراف این منطقه است.

برای خرید یک واحد نقلی ۶۰ متری در محدوده خیابان فرشته با عمر بنای ۲۵ سال ۱۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان باید هزینه کنید.

قیمت آپارتمان نوساز در خیابان فرشته بسیار بالاست، یک واحد ۶۵ متری نوساز در این منطقه ۳۰ میلیارد قیمت دارد. همچنین یک واحد ۵۶ متری نوساز در این منطقه ۲۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

برای خرید آپارتمان ۱۰۰ متری در خیابان فرشته با ۱۲ سال عمر بنا باید ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بپردازید.

قیمت آپارتمان ۱۳ ساله ۱۴۰ متری در محدوده فرشته ۲۸ میلیارد تومان است. یک واحد ۱۸۵ متری دو ساله در خیابان فرشته ۷۵ میلیارد تومان قیمت دارد.

قیمت مسکن در خیابان فرشته
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
فرشته ۵۶ ۱۴۰۲ ۲۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۶۰ ۱۳۷۷ ۱۳٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۶۵ ۱۴۰۲ ۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۷۰ ۱۳۹۵ ۱۸٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۱۰۰ ۱۳۹۰ ۱۸٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۱۰۵ ۱۳۸۵ ۲۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۱۲۰ ۱۳۹۲ ۳۳٬۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۱۴۰ ۱۳۸۹ ۲۸٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۱۷۰ ۱۳۷۰ ۳۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۱۸۵ ۱۴۰۰ ۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۲۰۲ ۱۳۹۰ ۴۸٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۲۷۰ ۱۳۹۳ ۶۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۳۰۲ ۱۳۸۹ ۶۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فرشته ۴۱۰ ۱۴۰۲ ۱۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر