شناسه خبر : 46919

اختصاصی چابک آنلاین؛

آپارتمان‌های ۹۰ متری صادقیه چند؟

آپارتمان‌های ۹۰ متری صادقیه چند؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان در محله صادقیه تهران را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، صادقیه یکی از محبوب ترین محله های غرب تهران است پیش از انقلاب نام این محله آریا شهر بود البته هنوز هم بسیاری از افراد برای تردد و رسیدن به این محله از نام آریاشهر استفاده می کنند.

 صادقیه تهران روی نقشه از آن دسته محله هایی است که در دو منطقه شهرداری تهران واقع شده قسمتی از این محله در منطقه ۲ و قسمت دیگر آن در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار گرفته. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه جناح مرز این دو منطقه هستند. به تعبیری قسمت شرقی بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه جناح جزء منطقه ۲ و قسمت غربی این دو بزرگراه منطقه ۵ محسوب می شود.

 ضلع شرقی صادقیه که در منطقه ۲ واقع شده فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان و خیابان جلال آل احمد قرار دارد، ضلع غربی صادقیه که در منطقه ۵ واقع شده بلوار فردوس، آیت الله کاشانی، خیابان ابوذر و خیابان بهنام وجود دارد. شرق فلکه دوم صادقیه منطقه ۲ و غرب آن نیز منطقه ۵ شهرداری تهران محسوب می شود.

بهترین منطقه میدان صادقیه تهران به گفته مشاورین املاک این محله، محله سازمان آب و ارمکان می باشد. محله سازمان آب صادقیه دارای سازه های بسیار خوبی است و دسترسی بسیار مناسبی به بزرگراه جلال ال احمد دارد از سوی دیگر وجود میدان میوه و تره بار صادقیه موجب شده، تا این محله از نظر سکونت دارای شرایط خوبی باشد. همچنین محله ارمکان صادقیه نیز به دلیل وجود این خیابان در مجاورت خیابان سازمان آب و مجاورت با محله مرزداران و همچنین قرار داشتن در قسمت شمالی محله ستارخان به عنوان یکی از دنج ترین و بهترین منطقه صادقیه تهران شناخته شده است.

پیدا کردن آپارتمان‌های نوساز در این منطقه بسیار راحت است. سطح قیمت آپارتمان در صادقیه تهران متوسط رو به بالا می باشد، هر چه از سمت جنوب به سمت شمال محله صادقیه برویم، به تبع قیمت خرید آپارتمان افزایش می یابد.

برای خرید یک واحد ۹۰ متری در صادقیه باید حداقل ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه داشته باشید، با این مبلغ می توانید یک خانه ۳۲ سال ساخت ۹۰ متری خریداری کنید.

خانه های نوساز ۹۰ متری در صادقیه حول و حوش ۱۰ میلیارد تومان قیمت دارند. یک واحد نوساز ساخت سال ۱۴۰۲ را می توانید با ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. یک واحد ۹۰ متری یک ساله در صادقیه نیز ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت مسکن در صادقیه
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
صادقیه ۹۰ ۱۴۰۲ ۱۰٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۴۰۰ ۹٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۳۸۶ ۷٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۳۹۰ ۹٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۳۸۸ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۴۰۱ ۹٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۳۹۳ ۸٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۳۸۵ ۶٬۹۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۳۸۰ ۶٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۳۷۰ ۵٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ ۱۳۹۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر