شناسه خبر : 47539

اختصاصی چابک آنلاین؛

سهم فین تک ها در عملیات بانک های جهانی به ۳۵ درصد رسیده است

سهم فین تک ها در عملیات بانک های جهانی به 35 درصد رسیده است

سید حسام الدین پور عباسی، رئیس هیئت مدیره شرکت‌ لیزینگ مهر کشاورزی:

به گزارش چابک آنلاین، دیجیتالایز ابزارهایی هستند که به صنایع کمک می‌کنند تا قیمت تمام شده را کاهش دهند، رضایت مشتریان  و سرعت گردش کارها را افزایش دهند. 

سیاست‌گذار، خط‌مشی‌ گذاری عمومی را مشخص  می‌کند که در صنعت مالی، ارگان‌های مالی کشور مانند بیمه و بانک‌ها، بازار پول، بازار سرمایه و بازار غیرمتشکل پولی که لیزینگ‌ها نیز جزء این بازار هستند، چه نقشی در کلان اقتصاد و نرخ رشد اقتصادی دارند و چگونه به تامین مالی، تجهیزات مالی و صنایع مختلف برای پیشبرد اهداف برنامه در بخش های تاکتیکی برنامه پذیر کمک می‌کند. 

در دنیا، نقش فین تک ها که بخشی از  فعالیت بانک‌ها و موسسات مالی را بر عهده دارند، به 30 تا 35 درصد از فعالیت بانکی رسیده است.

در صد سال آینده،پرداخت‌ها از طریق بانک ها صورت نمی گیرد و اکنون  شاهد استفاده از کیف‌پول‌های پرداخت مانند کیف پول پرداخت اپل هستیم و  تسلا و فیسبوک نیز دارند وارد این عرصه می شوند و بانک ها وارد سایر محصولات شده اند و مجبور هستند دیجیتال شدن خود را هماهنگ کنند.

در حال حاضر بعد از 30 سال  شاهد داشتن دو یا سه نرم‌افزار لیزینگ هستیم که تنها بخش لیزینگ و مشتریان را پوشش می‌دهند و هیچ ارتباطی با بخش حسابرسی، بخش مالی، فروش، انبارداری و مدیریت ریسک ندارند.

 

حجم ویدیو: 39.13M | مدت زمان ویدیو: 00:03:52 دانلود ویدیو
ارسال نظر