شناسه خبر : 7257

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور؛

امنیت شغلی خبرنگار به استقلال فکری وی کمک می‌کند

امنیت شغلی خبرنگار به استقلال فکری وی کمک می‌کند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: استقلال مالی و امنیت شغلی خبرنگار به استقلال فکری وی کمک می‌کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، طاهر موهبتی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار از طریق ویدئو کنفرانس اظهار داشت: فرهیختگی، تمدن و پیشرفت جامعه را می‌توان بر اساس رسانه‌ها بررسی کرد.

وی با اشاره به اینکه شغل خبرنگاری سخت، صعب و دشوار است، بیان کرد: وظیفه مسؤولان این است که اطلاع درستی از فضای رسانه پیدا کنند تا بتوانیم صدای مردم را به موقع بشنویم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور تصریح کرد: نقد سازنده به معنای تعریف و تمجید است و نمی‌تواند موجب شکوفایی و پیشرفت جامعه شود.

موهبتی ابراز داشت: خبرنگار باید سازنده و خلاق باشد و امروز هر فردی یک پایگاهی برای اطلاع‌رسانی است و فضای مجازی با تمام نقدهایی به آن وارد است، اما زیبایی‌های خاص خودش را هم دارد و همه ما را مقید می‌کند که در یک ساختار شیشه‌ای قرار داریم و رصد می‌شویم.

وی اضافه کرد: خبرنگاران درباره خودشان خیلی کم می‌نویسند و این در شرایطی‌ست که بعضی از افراد در مورد شغل‌شان بسیار سخن می‌گویند و روز خبرنگار در سایه خبرهایی که وجود دارد، کمرنگ می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور اظهار داشت: استقلال مالی و امنیت شغلی خبرنگار به استقلال فکری وی کمک می‌کند.

موهبتی افزود: 800 میلیون بار مراجعه به بیمه سلامت در سراسر کشور داریم بنابراین این سازمان جزو دستگاه‌هایی‌ست که بیشترین اخبار را دارد.

ارسال نظر